Archief - [WII] Wii Sports Pack + Zelda TP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roald

Legacy Member
Ik denk eraan het Wii sports pack te verkopen, samen met zelda TP.
Dit houdt dus de wii console, kabels, remote en nunchuck in + Wii Sports en Zelda TP.

Bieden begint vanaf 200 excl. en de meeneem prijs is 250 excl.
(verzenden kost minstens €5)

Happy Bidding :)

Berepoot

Legacy Member
heb je een pm gestuurd voor te ruilen laat maar iets weten

Roald

Legacy Member
Nope niet geïntresseert in die ruil

Ben enkel geïntresseert in het geld..

Roald

Legacy Member
Angel-I'z zei:
200€ excl verzending, wanneer zou je afsluiten?
Ik ga nog even wachten, ik weet het nog niet zeker. Dit is ook nog maar beginprijs :)

EDIT:
open tot vanavond

Roald

Legacy Member
Heb inmiddels al een bod van € 250 gekregen (2dehands.be) .
(de koper zou het thuis komen afhalen)

Blijft daarom maar tot vanavond open, dus je zal snel moeten zijn :p

Roald

Legacy Member
Jah hij komt hem afhalen thuis dus is excl. want ik heb de 250 € he :)

Als je hem nog wil, moet je niet 1€ ofzo erbij doen, want hij komt hem afhalen en dat geef ik nog steeds voorkeur.

Roald

Legacy Member
Ik noteer het. Ik sluit vanavond af om 21 u en verwittig telkens of er boden van andere plekken komen :)

Angel-I'z

Legacy Member
erhm, ik heb ondertussen toch de meeneemprijs geboden, toch? Dus ik veronderstel dat je in theorie verplicht bent om aan mij te verkopen...Wat is anders het nut van die meeneemprijs?

Roald

Legacy Member
Angel-I'z zei:
erhm, ik heb ondertussen toch de meeneemprijs geboden, toch? Dus ik veronderstel dat je in theorie verplicht bent om aan mij te verkopen...Wat is anders het nut van die meeneemprijs?
Ik maak al een uitzondering voor jou..
Iemand op een andere site bood die al, maar die was akkoord om nog even te wachten. Dus ga ik hem ook nog de kans geven er boven te bieden he.

Angel-I'z

Legacy Member
Volgens mij is het zelfs volgens de policy van Telenet Games niet toegelaten om biedingen van buitenaf te aanvaarden als je hier biedingen lopen hebt. Indien dat wél toegelaten is hoor je nog altijd mijn bod te aanvaarden, aangezien ik de meeneemprijs heb geboden...

Roald

Legacy Member
Angel-I'z zei:
Volgens mij is het zelfs volgens de policy van Telenet Games niet toegelaten om biedingen van buitenaf te aanvaarden als je hier biedingen lopen hebt. Indien dat wél toegelaten is hoor je nog altijd mijn bod te aanvaarden, aangezien ik de meeneemprijs heb geboden...
Komaan zeg -_- Ik heb al geen zin meer om aan jou te verkopen, gewoon door je houding...
En je mag wel biedingen van buitenaf aanvaarden, heb het meermaals zien gebeuren en er werd niet op gezegd.

En btw bij nader in zien ga ik niet akkoord met je bod, aangezien 255 incl gelijk is aan 250 excl. en de andere dat dus bied.

Angel-I'z

Legacy Member
Ik citeer letterlijk uit jouw post: "Bieden begint vanaf 200 excl. en de meeneem prijs is 250 excl."

Als ik puntje 4 in de buy & sell rules bekijk, dan staat er letterlijk dat verkopers verplicht zijn om te verkopen als de minimum/meeneemprijs is behaald...Sorry, maar ik leef hier enkel de regels na ;).

Roald

Legacy Member
Okido!
Maar dan verkoop ik aan de persoon van andere site, die me het eerst geboden heeft :) Dan hou ik me aan de regels, want jij was na hem...

Angel-I'z

Legacy Member
Ok, dan is het maar zo ;). Punt is wel dat je waarschijnlijk toch achteraf had gezegd dat je het nog effe ging laten openstaan, omdat onze biedingen even hoog waren en je aan hem de voorkeur gaf omdat hij kwam afhalen, maar dit kan ik natuurlijk héél moeilijk hard maken. Verkoop hem dan maar aan die kerel op 2dehands :).

Roald

Legacy Member
Ok, sluit dit dan maar.
Ik liet hem openstaan omdat ik dacht dat je misschien nog intresse had en wat meer ging bieden he.. Aangezien hij akkoord was, is dat geen probleem.

Angel-I'z

Legacy Member
Mja, kan moeilijk blijven bieden he, kan nog tot 260€ gaan, maar voor hetzelfde geld biedt die kerel er dan ietsje over en dan staan we nog geen stap verder en kan het doorgaan tot vanavond :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan