?therapy?
Legacy Member
Ik verkoop mijn Wii console met 2 games 
Het pakket bevat dus het volgende:

Is altijd goed verzorgt geweest, weinig op gespeeld en werkt perfect.
Reden van verkoop:
Het is een goeie console maar aangezien gamen mij niet veel meer kan bekoren en ik het geld in andere zaken kan investeren heb ik besloten om deze console te verkopen.
Afhaling kan in Lokeren ( al dan niet station) ik ben bereid om naar het station in Gent ( Dampoort & St.Pieters) of in Antwerpen Centraal ook te gaan aangezien dit toch op 1 spoor ligt en kan er dan nog eens een daguitstap van maken ook.
Meeneemprijs: €300
Minimum: €250
Voor verdere vragen PM je maar of laat je een bericht achter in dit topic.
Ik behoud mezelf het recht wel of niet te verkopen aan wie en wanneer ik dat wil.

Het pakket bevat dus het volgende:
- Wii console
- Wii-mote
- Nunchuk
- Originele doos met garantiebewijs*
- The legend of Zelda: Twilight Princess
- Call of duty 3
- Wii sports

Is altijd goed verzorgt geweest, weinig op gespeeld en werkt perfect.
Reden van verkoop:
Het is een goeie console maar aangezien gamen mij niet veel meer kan bekoren en ik het geld in andere zaken kan investeren heb ik besloten om deze console te verkopen.
Afhaling kan in Lokeren ( al dan niet station) ik ben bereid om naar het station in Gent ( Dampoort & St.Pieters) of in Antwerpen Centraal ook te gaan aangezien dit toch op 1 spoor ligt en kan er dan nog eens een daguitstap van maken ook.
Meeneemprijs: €300
Minimum: €250
Voor verdere vragen PM je maar of laat je een bericht achter in dit topic.
Ik behoud mezelf het recht wel of niet te verkopen aan wie en wanneer ik dat wil.