Archief - [WII] Verkoop WII + games + gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crimsonking19

Legacy Member
Hallo allemaal, ik verkoop: 1) Nintendo WII console met 2 controllers en 1 nunchuck en alle kabels in perfecte staat. 2) 2 WII games: Legend of Zelda: Twilight Princess en WII Sports. 3) Een pakket om oude games van op de Nes of Snes te downloaden en te spelen bestaande uit: -de retrocontroller, ongeopend (Snes met xyab druktoetsen), -een Wifi max adapter om via je pc je WII met het internet te verbinden, -een ongeopende WII Points Card voor 2000 Credits.

Alles wat ik verkoop hier is in perfecte staat. Ik verkoop wegens gebrek aan tijd om ermee te spelen :( indien je twijfelt aan de kwaliteit nodig ik je uit om alles te komen testen, wel enkel als je echt geinteresseerd bent om te kopen.

Ik woon in Leuven dus het zou ideaal zijn als je tot daar kunt komen om alles op te halen, ik zorg wel voor een doos (de meeste dingen kan ik gewoon in hun originele doos steken) en wil het wel tot aan het station komen brengen.

Prijs: Alles tesamen betaal je voor deze spullen in een winkel rond de 390euro, Dus ik denk dat een startbod van 230euro wel juist is, ik hoop op meer natuurlijk :( en zal hier regelmatig checken voor hoeveel 1 van jullie dit alles mee naar huis wil.

Contact: Mij kan je bereiken via het forum, laat maar een bod achter, of op het nummer 0496 74 92 37.

Groetjes

Crimsonking19

Legacy Member
dus een eerste bod van enigmatiK? kzal het maar op het forum zetten zeker :) 230 euro, dus ik wacht een tijdje om te zien of er nog geboden wordt en dan kunnen we iets afspreken.

Crimsonking19

Legacy Member
Ok 240 voor Spukky, das het hoogste tot nu.
[TFL]Boozy vroeg hoeveel voor 3). "-de retrocontroller, ongeopend (Snes met xyab druktoetsen), -een Wifi max adapter om via je pc je WII met het internet te verbinden, -een ongeopende WII Points Card voor 2000 Credits."
Aangezien deze ongeopend zijn en winkelwaarde van ongeveer 80euro hebben zouk voor alleen 3) toch nog 60euro willen. Natuurlijk verkoop ik liever alles tesamen dat spaart me wat moeite :)

Crimsonking19

Legacy Member
Dat klinkt zeker niet slecht Boozy, kga kijken welke boden ik nog krijg dit weekend, voor het geheel of voor delen en zal je dan iets laten weten.

Heb voor het geheel via gsm nog een bod van 250 gekregen maar die jongen was nog niet zeker dus het hoogste bod blijft tot nu toe 240 van spukky voor alles.

Crimsonking19

Legacy Member
*bump
Hoogste bod 240 voor alles verkoop dit weekend 25-27 mei.
Greetz

Crimsonking19

Legacy Member
Ok het hoogste bod 240 euro is niet meer geldig -_- .. Nog mensen met interesse? Nieuw startbod van 220 euro

boozeke

Legacy Member
en,die wireless kit
is die der dus ook nog?alee, dn 3...
ifso,60 € dervoor

Chris_147

Legacy Member
Als Boozy 3 neemt, wil ik nog 160 euro geven voor 1 en 2 (Wii met spellen dus), afgehaald.
Zo kom je ook aan 220 euro.
't Is wel onder voorbehoud want ik bied nog op 2 andere Wii's, maar die gasten reageren niet.

hey69

Legacy Member
1) Nintendo WII console met 2 controllers en 1 nunchuck en alle kabels in perfecte staat.
2) 2 WII games: Legend of Zelda: Twilight Princess en WII Sports.

150euro en kan er in 45minuten zijn in leuven NU

iamhollywood

Legacy Member
Als boozy 3 neemt ben ik bereid 200 € te betalen voor de Nintendo WII console met 2 controllers en 1 nunchuck en alle kabels + de 2 games. Zo snel mogenlijk afgehaald in leuven. Dat brengt u op 260 ^^

iamhollywood

Legacy Member
gelieve me op de hoogte te houden via [email protected], wegens ziekte geval moet ik onverwachts mijn komende vrije dagen afstaan, moest u met mijn bod akkoord gaan kan ik er pas dinsdag omkomen. Ik kan wel altijd het bedrag voor dinsdag overschrijven op u zichtrekening. groetjes

GoUdVisKe

Legacy Member
iamhollywood zei:
gelieve me op de hoogte te houden via [email protected], wegens ziekte geval moet ik onverwachts mijn komende vrije dagen afstaan, moest u met mijn bod akkoord gaan kan ik er pas dinsdag omkomen. Ik kan wel altijd het bedrag voor dinsdag overschrijven op u zichtrekening. groetjes

:offtopic: leuk hotmail adres ;-)
free up

AAPI

Legacy Member
ik bied 225 incl verzendingskosten als je hem kan opsturen voor de Nintendo WII console met 2 controllers en 1 nunchuck en alle kabels + de 2 games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan