Crimsonking19
Legacy Member
Hallo allemaal, ik verkoop: 1) Nintendo WII console met 2 controllers en 1 nunchuck en alle kabels in perfecte staat. 2) 2 WII games: Legend of Zelda: Twilight Princess en WII Sports. 3) Een pakket om oude games van op de Nes of Snes te downloaden en te spelen bestaande uit: -de retrocontroller, ongeopend (Snes met xyab druktoetsen), -een Wifi max adapter om via je pc je WII met het internet te verbinden, -een ongeopende WII Points Card voor 2000 Credits.
Alles wat ik verkoop hier is in perfecte staat. Ik verkoop wegens gebrek aan tijd om ermee te spelen
indien je twijfelt aan de kwaliteit nodig ik je uit om alles te komen testen, wel enkel als je echt geinteresseerd bent om te kopen.
Ik woon in Leuven dus het zou ideaal zijn als je tot daar kunt komen om alles op te halen, ik zorg wel voor een doos (de meeste dingen kan ik gewoon in hun originele doos steken) en wil het wel tot aan het station komen brengen.
Prijs: Alles tesamen betaal je voor deze spullen in een winkel rond de 390euro, Dus ik denk dat een startbod van 230euro wel juist is, ik hoop op meer natuurlijk
en zal hier regelmatig checken voor hoeveel 1 van jullie dit alles mee naar huis wil.
Contact: Mij kan je bereiken via het forum, laat maar een bod achter, of op het nummer 0496 74 92 37.
Groetjes
Alles wat ik verkoop hier is in perfecte staat. Ik verkoop wegens gebrek aan tijd om ermee te spelen
indien je twijfelt aan de kwaliteit nodig ik je uit om alles te komen testen, wel enkel als je echt geinteresseerd bent om te kopen.Ik woon in Leuven dus het zou ideaal zijn als je tot daar kunt komen om alles op te halen, ik zorg wel voor een doos (de meeste dingen kan ik gewoon in hun originele doos steken) en wil het wel tot aan het station komen brengen.
Prijs: Alles tesamen betaal je voor deze spullen in een winkel rond de 390euro, Dus ik denk dat een startbod van 230euro wel juist is, ik hoop op meer natuurlijk
en zal hier regelmatig checken voor hoeveel 1 van jullie dit alles mee naar huis wil.Contact: Mij kan je bereiken via het forum, laat maar een bod achter, of op het nummer 0496 74 92 37.
Groetjes
230 euro, dus ik wacht een tijdje om te zien of er nog geboden wordt en dan kunnen we iets afspreken.
leuk hotmail adres ;-)