Archief - [WII] Verkoop WII + 1 game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iflow

Legacy Member
Ik verkoop mijn Wii console met 1 game
Het pakket bevat dus het volgende:

* Wii console
* Wii-mote
* Nunchuk
* The legend of Zelda: Twilight Princess
* Wii sports

Is altijd goed verzorgt geweest, weinig op gespeeld en werkt perfect. Alles wordt gegeven in de originele doos (+ kabels etc.). De doosjes van de spelletjes zijn ook perfect + handleiding.

Reden van verkoop:
Ben zeer geintresseerd om een PS3 te kopen. En aangezien ik er financieel nog niet genoeg heb voor een ps3 aan te schaffen is dit al een stapje dichterbij.

Bieden begint bij €230

Voor verdere vragen PM je maar of laat je een bericht achter in dit topic.

Ik behoud mezelf het recht wel of niet te verkopen aan wie en wanneer ik dat wil.

Iflow

Legacy Member
Ik ben van Melle , dichtbij gent. Euh garantie zou ik eens moeten zoeken ik heb deze wii gekocht bij de launch in gamemania gent. Aankoopbewijs zou ik echt wel eens moeten zoeken want die heb ik momenteel niet.

stijn87

Legacy Member
Zou het mogelijk zijn om eventueel te vrijdag af te spreken in station Gent-Sintpieters in de middag?

Iflow

Legacy Member
stijn87 zei:
Zou het mogelijk zijn om eventueel te vrijdag af te spreken in station Gent-Sintpieters in de middag?

Neen is niet mogelijk omdat ik vrijdag mijn koffers moet inpakken voor 2 weken vakantie in spanje:applause:

Iflow

Legacy Member
Console is voorlopig nu verkocht voor moeder_theresa aka David

moeder_theresa

Legacy Member
Yep, verkocht aan mij.
Kan je eens even een pm terugsturen?

Grtz

Iflow

Legacy Member
Vanwege het intrekken van het bod van moeder_theresa is deze Wii nogaltijd te koop. Dus kom maar weer op met dat bieden :D

Spandi

Legacy Member
Stomme vraag waarschijnlijk, maar ge zijt allicht niet geinteresserd in enkel de verkoop van de wiimote + nunchuk?

WhiSpEr

Legacy Member
Al verkocht die wii ? Hier interesse indien in goeie staat. (sorry voor het thread-diggen maar zag dat dit misschien nog niet verkocht wa

Iflow

Legacy Member
WhiSpEr zei:
Al verkocht die wii ? Hier interesse indien in goeie staat. (sorry voor het thread-diggen maar zag dat dit misschien nog niet verkocht wa

nop nog niet:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan