Ik bied mijne (nieuwe) red steel aan. Het spel was voor mijn neefje bedoelt, ik dacht dat het iets makkelijker ging zijn. Blijkbaar is dit veel te moeilijk voor hem. Tspel is dus in nieuwstat heeft 1x in de Wii gezeten...
Enkel te ruil tegen Wii games