Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
game.soldier zei:gamecube : Redsteel?
bestaat niet , en wii spellen in de winkel kosten zo'n 50-60 euro , als ie 40 euro krijgt mag hij nog meer vrage hoor
10 euro, ... daar kan je zelf amper een goed gamecube spel mee kopen in de winkel

game.soldier zei:superstardragon , tis zo ,het spel Wiiplay koop je voor 50 euro fzo maar er zit een controller bij en die kost zo'n 40-44 euro dus het spel zelf is maar 6-10 euro waard
![]()
Yasutoko zei:Waarom bemoeien de mensen zich eigenlijk zo graag??
Bemoei uldere is met ulder eigen zakes!
Of zijn uldere zakes zo dom & dwaas dat ge echt een ander zijn ding moet kome verstore?
Yasutoko zei:Waarom bemoeien de mensen zich eigenlijk zo graag??
Bemoei uldere is met ulder eigen zakes!
Of zijn uldere zakes zo dom & dwaas dat ge echt een ander zijn ding moet kome verstore?