ik ruil dus dit spel tegen een ander spel voor de wii console,
dit spel zelf is nog gloednieuw, indien goed aanbod kan ik er nog wii-points bovenop doen, heb hier nog 1500 points ongebruikt.....
ik wil eventueel nog opleggen als iemand zelda aanbied.