a257010
Legacy Member
Hoi,
Ik heb COD3 gekregen vorig weekend.
Het is jammer genoeg niet mijn ding, ik heb het 1 keer gespeeld en weer in het doosje gestoken.
Wordt ook geruild (spellen die ik al heb : wii play, wii sports, rayman rr, zelda, super monkey ballz.
Minimumprijs : 40
Meeneemprijs : 42
ps. verzendingskosten zijn voor mij
Gr
Mario
Ik heb COD3 gekregen vorig weekend.
Het is jammer genoeg niet mijn ding, ik heb het 1 keer gespeeld en weer in het doosje gestoken.
Wordt ook geruild (spellen die ik al heb : wii play, wii sports, rayman rr, zelda, super monkey ballz.
Minimumprijs : 40
Meeneemprijs : 42
ps. verzendingskosten zijn voor mij
Gr
Mario