Da's dan niet slim van die 4 mensen om dat zo laag te verkopen

Het zou de bedoeling zijn dat ik met dat geld een nieuw spel kan kopen
Voor te ruilen heb ik/ al deze gehad, dus niet meer aanbieden tenzij anders vermeld:
Rayman ( wil ik eventueel wel terug )
Red steel ( wil ik eventueel wel terug )
tony hawk
Wario
NFS
COD ( heb ik nu nog , maar ga hem waarschijnlijk ook ruilen )
excite truck
splinter cell
play