DaRuDa
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop mijn Zelda: Twilight Princess.
Mooi spel, maar niet mijn ding, speel liever spellen voor meerdere personen. Is dus ook niet veel gebruikt, iets van een 3 uur max.
Ik vraag er 30 excl voor.
Ruilen kan ook, liefst tegen SSX Blur, Wario Ware of Rayman.
Ik behoud mij het recht...
Ik verkoop mijn Zelda: Twilight Princess.
Mooi spel, maar niet mijn ding, speel liever spellen voor meerdere personen. Is dus ook niet veel gebruikt, iets van een 3 uur max.
Ik vraag er 30 excl voor.
Ruilen kan ook, liefst tegen SSX Blur, Wario Ware of Rayman.
Ik behoud mij het recht...
