BE_Dark Mugge
Legacy Member
jo,
ik ruil mijn wii play + mote (EN NIET APART é), liefst tegen een van deze games:
- zelda:tp
- tony hawk:dj
mochten geen van deze games willen geruild worden tegen wii play, dan mag red steel.
verkopen doe ik ook wanneer er niemand wil ruilen, prijs €40 incl.
grtz
ik ruil mijn wii play + mote (EN NIET APART é), liefst tegen een van deze games:
- zelda:tp
- tony hawk:dj
mochten geen van deze games willen geruild worden tegen wii play, dan mag red steel.
verkopen doe ik ook wanneer er niemand wil ruilen, prijs €40 incl.
grtz
ge vindt het al voor 38 euro (of was het nu 35?) nieuw