zelda rulezz
Legacy Member
omdat ik heel graag DBZ BT2 wil hebben heb ik toch besloten een paar games te verkopen, als iemand wil ruilen tegen DBZ of the godfather is dat natuurlijk nog beter!
ik verkoop/ruil deze games:
Marvel Ultimate Alliance
Tony hawk Downhill jam
Wario ware: smooth moves (deze is enkel te ruil)
Wii play (zonder wii mote natuurlijk)
ik zou toch tegen de 35-40€ inc willen krijgen voor de 2 bovenste games en voor wii play 12,5 of als je bijde games koopt mag je hem voor 5 € hebben
(degenen die DBZ kan ruilen krijgt wii play er zelfs gratis bij)
ik verkoop/ruil deze games:
Marvel Ultimate Alliance
Tony hawk Downhill jam
Wario ware: smooth moves (deze is enkel te ruil)
Wii play (zonder wii mote natuurlijk)
ik zou toch tegen de 35-40€ inc willen krijgen voor de 2 bovenste games en voor wii play 12,5 of als je bijde games koopt mag je hem voor 5 € hebben
(degenen die DBZ kan ruilen krijgt wii play er zelfs gratis bij)

niet in 2 met doosje en boekje en niet teveel of te diepe krassen.
als er tegen morgenavond 22u geen beter bod is is em voor u