Timooo
Legacy Member
Heb Red Steel uit en ben hem beu. Dus ben ik op zoek naar een andere Wii game. Hij's dus enkel te ruil tegen andere Wii games! Je mag alles bieden buiten Zelda, die heb ik al.
Heb trouwens nog een andere ruiltopic hier, mocht je interesse hebben: https://www.beyondgaming.be/archive/console.105/ps2-nds-ngc-games.490654
Heb trouwens nog een andere ruiltopic hier, mocht je interesse hebben: https://www.beyondgaming.be/archive/console.105/ps2-nds-ngc-games.490654
