F6_PopKoRn
Legacy Member
Doe deze games weg omdat het niet echt my type of games zijn. Ik heb ze cadeau gekregen namelijk. Ik heb ze nog maar 2 of 3 keer gespeeld, en zijn dus nog zo goed als nieuw. Wii-VIP-points zijn nog niet gebruikt.
Ik verkoop ze apart of samen. Meeneemprijs: 50 euro per game verzending incl. (59 euro nieuwprijs). 90 euro als je ze samen koopt.
Startbod: 30 euro per game
Bieden stopt op de nacht van donderdag of vrijdag. 1/2 op 2/2.
Ik verkoop ze apart of samen. Meeneemprijs: 50 euro per game verzending incl. (59 euro nieuwprijs). 90 euro als je ze samen koopt.
Startbod: 30 euro per game
Bieden stopt op de nacht van donderdag of vrijdag. 1/2 op 2/2.

),kan je me altijd PM'en