Archief - [WII] [TK/TR] Console + controllers + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freezingcoke

Legacy Member
Ik dacht mijn Wii console te verkopen, wegens tijdsgebrek.
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van het pakket in zijn geheel.

- Wii console (gekocht eind december in Carrefour Ninove, garantiebewijs aanwezig)
- 2 x Wii Remotes
- 1 x Wii Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play
- Zelda
- Super Monkey Balls

Af te halen in Gent of in Roosdaal (Niet ver van Ninove, omgeving van Aalst). Het geheel gaat niet buiten indien ik er niet voldoende voor krijg. Bieden op het geheel pakket en liefst geen belachelijke boden.


Ik behoud mij het recht af te zien van verkoop indien het bod niet hoog genoeg is. Eventueel ruilen tegen een xbox 360 kan ook omdat mijn broertje er toch eentje wil kopen van die dingen.
(uit tammigheid heb ik de post van aerv gekopieerd en aangepast).

freezingcoke

Legacy Member
hehe neen sorry geen psp nodig. En ja ik weet het plagiaat :) maar heb dan toch de moeite gedaan om te verwijzen naar u e ;)

Cyaankali

Legacy Member
Gaat je voorkeur enkel uit naar het verkopen van het hele pakket of is er ook een mogelijkheid om games apart te kopen. Ik ben namelijk zeer geinteresseerd in Zelda: Twilight Princess maar dan moet u natuurlijk de mogelijkheid geven om dit ook effectief aan te bieden.

Greetz Cyaankali

:)

Jeroen_HD

Legacy Member
verkoopt ge die extra wii mote ook apart als al de rest buiten kan?

freezingcoke

Legacy Member
liefst alles samen want dan het minst problemen enzo voor iedereen. Enja 'startbod' maar toch wat aan de lage kant zelle :p

Tygerke

Legacy Member
Meeneemprijs?

EDIT: De Wii is in Ninove of in Gent? Indien Gent, zou ik kunnen afhalen :-)

TheBram

Legacy Member
ben enkel geinteresseerd in Zelda appart, mar tzal dan voor na de Krokusvakantie zn

ChicKsaw

Legacy Member
Wou ook maar het bieden laten starten é maar niemand geeft gelijk zin :p
En idd wat is meeneem? of minimum?

freezingcoke

Legacy Member
Meeneemprijs 350 ofzo kweni. Hij is echt zo goed als nieuw (het was dan ook examens etc.) Momenteel staat mijn wii thuis, maar tis weekend en ik kan hem evengoed meenemen als ik terug naar mijn kot ga en dan staat hij in gent das gelijk ge het wilt e :).

Demonic_Cat

Legacy Member
Bodje van 300 euro op het totale pakket. Liefst afspreken ergens in Gent, is makkelijkst voor mij :)

*edit: maakt er 350 van, das dan ineens meeneem.. moet maar laten weten waar en wanneer je kan afspreken

freezingcoke

Legacy Member
ja demonic cat das een deal e. Uhm goh kga de maandag terug opgaan waarsch. Dus zal dan alles meenemen en dan kunde der de maandag omkomen, den dinsdag, den donderdag of de vrijdag? Wanneer ge wilt...

freezingcoke

Legacy Member
bon hier mag alvast een slotje op want hij is weg. enjoy demonic_cat. Hoe moet ge dat nu weeral doen om zo trader punten te geven, zal die help dinges maar eens nalezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan