Jo3Rii
Legacy Member
ik verkoop dus mijn PSP(valuepack),werkt nog perfect en is in goede staat
wel is de garantie verlopen..
er staat FW 3.03 op
de accesoires die er bij zijn:
- Sandisk memorystick 512mb (met adaptor)
-Logitech Playgear Pocket
-Autolader
-USB kabel
-Bureau lader
-4 UMD doosjes
-Grip (zo dat PSP beter in de hand ligt koste 25 euro)
-plastieke protector screen
-UMD doosje officieel van Sony
Games zijn:
-Raw vs. Smackdown 2006
-GTA: LS Unpatched versie
-Need for speed Most Wanted
-Tony Hawks Underground 2
-Spiderman2 UMD
Min. prijs: 180euro
meeneem:220
liefst alles in een keer weg
http://img78.imageshack.us/img78/801/dsc00051ue1.jpg
wel is de garantie verlopen..
er staat FW 3.03 op
de accesoires die er bij zijn:
- Sandisk memorystick 512mb (met adaptor)
-Logitech Playgear Pocket
-Autolader
-USB kabel
-Bureau lader
-4 UMD doosjes
-Grip (zo dat PSP beter in de hand ligt koste 25 euro)
-plastieke protector screen
-UMD doosje officieel van Sony
Games zijn:
-Raw vs. Smackdown 2006
-GTA: LS Unpatched versie
-Need for speed Most Wanted
-Tony Hawks Underground 2
-Spiderman2 UMD
Min. prijs: 180euro
meeneem:220
liefst alles in een keer weg

http://img78.imageshack.us/img78/801/dsc00051ue1.jpg

