zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop deze game omdat ik me net excite truck heb aan geschaft en omdat ik nu niet echt een hevige race fan ben hou ik altijd maar 1 racespel per console bij om me daarmee te vermaken 
spel is in super staat, niet super veel op gespeelt+- 15uur
wil er +- 40€ inc voor krijgen
ik ga het ook op het gunk forum zetten

spel is in super staat, niet super veel op gespeelt+- 15uur
wil er +- 40€ inc voor krijgen
ik ga het ook op het gunk forum zetten