Viggo
Legacy Member
console in perfecte staat is nogmaar nieuw! (duuuh)
wiiplay zit er dus bij mer die extra wiiremote.
reden van verkoop is omdak er 2 had gekocht bij de launch (één voor mij en één voor men broer) maar men broer was zo dom dat em et vergeten was dus heb ik er hier nu 2
enkel voor afhaling!!
250€
wiiplay zit er dus bij mer die extra wiiremote.
reden van verkoop is omdak er 2 had gekocht bij de launch (één voor mij en één voor men broer) maar men broer was zo dom dat em et vergeten was dus heb ik er hier nu 2
enkel voor afhaling!!
250€

). maar is dat wiipack nog ongeopend met garantiebewijs enzo?
ziej thus? kgo anders sebiets komen wi , eerst na bank achter nieuwe bankkaart , dan achter nieuwe autobanden en dan richting je kot? ziej thuis?