Archief - [WII] [TK] WII console + 3 Wii spellen (+ 3 gamecube toppers extra)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Onrust

Legacy Member
Te Koop :
-Wii console en toebehoren
-3 spellen : "Zelda, twilight princess" "Wario : smooth moves" "WiiSports"
-1 Wii Controler
-2500 Vip punten

extra bij aan koop :
-3 gamecube spellen (deze kunnen in de wii gedraaid worden)
"Metroid Prime 1" "Metroid Prime 2" "Zelda the windwaker"
-1 gamecube controller + memorycard

De console en spellen zitten in originele verpakking + garantie (zelf het originele aankoopkasticket)

alles in perfecte staat

Bieden vanaf 150 euro :woohoo:

Onrust

Legacy Member
Eppegem, regio vilvoorde, maar heb auto, dus dat is geen probleem :)

150 euro genoteerd

ga natuurlijk wel nog wat afwachten :)

Duc1n0

Legacy Member
Wat is je meeneemprijs ? Zou u eventueel in Leuven geraken ?

Grtz

BiZi

Legacy Member
zelda windwaker die er bij zit, is dit de limited edition? (met de bonus disc dus)

mvg

Onrust

Legacy Member
yup, de limited edition :)

260 genoteerd

thread blijft tot 8 uur open staan

mythe

Legacy Member
k'ga nu niet moeilijk doen. Maar snapt da, van 150 naar 250 euro in één sprong. ik zou gewoon lichtjes verhogen :p. Mijn intresse was er nu juist :( :p.

BiZi

Legacy Member
mythe zei:
k'ga nu niet moeilijk doen. Maar snapt da, van 150 naar 250 euro in één sprong. ik zou gewoon lichtjes verhogen :p. Mijn intresse was er nu juist :( :p.

Mja der gaat hier nooit ne wii buiten onder de 200 euro, dus waarom dan liggen bieden per 5 euro :)

Maar het lokt zowiezo wel interesse zon lage startprijs. Kijk naar ebay... @ 1 euro OMG!1!1!1!

Duc1n0

Legacy Member
Die 1 Wii controller , is dat een extra Mote of is dat de controller die in het sports pack zit ? Als het hier gaat over een 2de controller . Raise ik mijn bod naar 285 , anders blijf ik eventjes op 260 staan en denk ik nog even na !

Grtz

Onrust

Legacy Member
Die 1ne controller is de standaard controller die bij het pakket zit, geen extra :)

BiZi waar woon je?

BiZi

Legacy Member
Onrust zei:
Die 1ne controller is de standaard controller die bij het pakket zit, geen extra :)

BiZi waar woon je?

Merksem (Antwerpen)

vraag: komt de console uit een rookvrije omgeving? :)

mvg

Onrust

Legacy Member
PS ik ben vergeten melden dat ik nog voor 2500 punten aan VIP tickets heb liggen, deze zijn nog niet geregistreerd en kunnen dus ingeleverd worden wnr je een account aanmaakt

Voor diegene die nog niet weten wat ze met deze punten kunnen aanvangen, deze gebruik je voor het aankopen van spellen op de virtual console

Grz Laurent

Duc1n0

Legacy Member
zijn het dan WII punten ( die dat je apart in de winkels koopt )?
VIP punten worden toch gebruikt op te registereren nintendovip.com , daar kan je dan eventueel als je voldoende VIP punten hebt gespaart een game , een gadged of dergelijke aankopen van nintendo zelf . daar kan je geen games op je VC mee kopen denk ik als het VIP punten zijn .

Sorry voor mijn vragen / opmerkingen maar ben zeer geintreseert in dit pakket .


Grtz

Onrust

Legacy Member
ik heb geen gebruik gemaakt van de online mogelijk heden, maar normaal was het toch mogelijk deze om te ruilen naar Wii punten? zal het even opzoeken en rondvragen.

Grz

Onrust

Legacy Member
Heb het opgezocht :

"Het is namelijk zo dat je straks sterren in kunt leveren te Wii Points. Dit klinkt misschien heel vreemd, daarom eerst een uitleg. Als je games of een spelcomputer koopt van Nintendo krijg je een gratis coupon die een paar sterren waard is. Door veel te verzamelen, krijg je veel sterren en deze sterren kun je dan inruilen voor een prijs uit de sterrencatalogus van Nintendo. Om een beetje vernieuwing te brengen in de catalogus, heeft Nintendo een nieuw idee geopperd.

Over een tijdje kun je namelijk je verzamelde sterren omruilen tot Wii Points. Met deze Wii Points kun je dan weer games downloaden vanaf de Virtual Console. Wanneer dit in gaat is niet bekend."

Dit werd 4 maand geleden gepost op GameQuarter, Het is ondertussen al mogelijk namelijk 4 Vip punten is 1 wii Punt, dus je moet die 2500 delen door 4 om aan wiipunten te komen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan