Archief - [WII] [TK] Console + games + extra controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aerv

Legacy Member
Ik dacht mijn Wii console te verkopen, wegens tijdsgebrek.
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van het pakket in zijn geheel.

- Wii console (gekocht eind december in Dreamland Gent, garantiebewijs aanwezig)
- 3 x Wii Remotes
- 2 x Wii Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play
- Red Steel
- Call of Duty 3

Af te halen in Gent of in Meerbeke (Ninove, omgeving van Aalst). Het geheel gaat niet buiten indien ik er niet voldoende voor krijg. Bieden op het geheel pakket en liefst geen belachelijke boden.


Ik behoud mij het recht af te zien van verkoop indien het bod niet hoog genoeg is.

Tha Soul

Legacy Member
:offtopic:

jammer dat het in Gent is, is toch wa te ver. Ander was ik wel geinteresseerd.

hummel

Legacy Member
laat het dan opsturen ?
ik heb ook al consoles opgestuurd gehad in de toekomst, niks mis mee, wel zien dat het aangetekend is, de post heeft goede dozen zodat de console niet beschadigt wordt
ofwel door DHL ofzo
greetz

Aerv

Legacy Member
Ik ben niet echt geïnteresseerd in een PSP.

Opsturen kan mss eventueel, indien ik geen andere boden krijg. De verzending is dan wel op de kosten van de bieder, ik weet ook wel niet goed hoe ik zo'n pakket moet versturen...

BE_Dark Mugge

Legacy Member
jeep,

ik heb ne mate die geintreseerd is in
- Wii console (gekocht eind december in Dreamland Gent, garantiebewijs aanwezig)
- 3 x Wii Remotes
- 2 x Wii Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play

dus zonder cod3 en red steel.
Hij zou er 300€ willen voor geven en hij kan het komen afhalen in gent.

grtz

Aerv

Legacy Member
400 euro is meeneemprijs. Meeneem uiteraard, het bod van 350 is al interessant. :bow:

walkiesss

Legacy Member
kzou er 355 voor geven e vrijdag middag mss al achter komen !!! geintreseerd ?

Aerv

Legacy Member
Bump, bump, bump. Hoogste bod 355 van walkiesss. Nieuwe meeneem is 380!

polarvandal

Legacy Member
330 onder voorbehoud (hangt af hoe snel ik het kan komen hale)
zonder red steel en cod3

(die 2 spellekes kunde hier nog makkelijk kwijt raken aan 30€excl verzending)

Aerv

Legacy Member
Het is geen slecht bod, maar mijn voorkeur gaat uit naar een geheelverkoop. Dus walkiesss heeft nog steeds het beste bod (€ 355).

polarvandal

Legacy Member
Aerv zei:
Het is geen slecht bod, maar mijn voorkeur gaat uit naar een geheelverkoop. Dus walkiesss heeft nog steeds het beste bod (€ 355).
geheelverkoop kank begrijpen, maar als ge op dit forum eens rond kijkt ziet ge dat die games nog verkocht worden aan 30€ excl, wat dus nog eens 60€ voor u zou zijn

330 + 60 zou dan 390 zijn (toch een extra pak centjes )
soit ge doet maar, mijn bod blijft^^
gl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan