Aerv
Legacy Member
Ik dacht mijn Wii console te verkopen, wegens tijdsgebrek.
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van het pakket in zijn geheel.
- Wii console (gekocht eind december in Dreamland Gent, garantiebewijs aanwezig)
- 3 x Wii Remotes
- 2 x Wii Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play
- Red Steel
- Call of Duty 3
Af te halen in Gent of in Meerbeke (Ninove, omgeving van Aalst). Het geheel gaat niet buiten indien ik er niet voldoende voor krijg. Bieden op het geheel pakket en liefst geen belachelijke boden.
Ik behoud mij het recht af te zien van verkoop indien het bod niet hoog genoeg is.
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van het pakket in zijn geheel.
- Wii console (gekocht eind december in Dreamland Gent, garantiebewijs aanwezig)
- 3 x Wii Remotes
- 2 x Wii Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play
- Red Steel
- Call of Duty 3
Af te halen in Gent of in Meerbeke (Ninove, omgeving van Aalst). Het geheel gaat niet buiten indien ik er niet voldoende voor krijg. Bieden op het geheel pakket en liefst geen belachelijke boden.
Ik behoud mij het recht af te zien van verkoop indien het bod niet hoog genoeg is.

