idd en wiiplay kost 37 euro in mediamarkt en daar zit dus een remote bij..
en als gij 60 euro voor u games betaald en ge kunt ze goedkoper krijgen is da u probleem en ni da van de koper... Een spel heeft evenveel waarde en da is die van de laagst geprijsde winkel in belgië tbh