R!|)|)L3R
Legacy Member
Heb 'm ook eindelijk ontvangen en dit was niet door de schuld van Timoo maar door die fuckin' gasten van de post, Timoo stuurde me het spel op met prior op 28/3, krijg 'm vandaag aan, waarom dan nog prior nemen???????
Thanx Timoo voor het spel, dan kunnen we nu elkaar beoordelene hé
Thanx Timoo voor het spel, dan kunnen we nu elkaar beoordelene hé
