Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CP-RB2H zei:Je hebt twee jaar garantie en aangezien de wii nog maar een half jaar gelaunched is, heb je zoeizo nog garantie zonder zelfs bewijs.
normaal zal de winkel dat voor je doen, maar aangezien hij geen factuur meer heeft zal je waarschijnlijk zelf moeten aankloppen bij nintendo... Maar zelfs zonder factuur zullen ze je nog verderhelpen...warthie zei:Hoe gaat dat dan in zijn werk? Moet je Nintendo zelf dan contacteren of gaat dat toch via de winkel?