Archief - [WII] Nintendo Wii + zelda

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KeroppiBeest

Legacy Member
Ik verkoop mijn Nintendo Wii met Zelda Twilight Princess, aangezien dit eigenlijk helemaal niets voor mij is.
Is aangekocht op 02/04/2007 in Bart Smit en dus iets meer dan een maand oud.

In totaal heb ik er, zonder overdrijven , maar 2,5 uur op gespeeld.
De stickertjes van de ontvanger zijn er zelfs nog niet af. Het geheel is dus niet te onderscheiden van nieuw.
Testen is geen enkel probleem.

VP: 220 Euro inclusief levering.
Garantie van 11 maanden is geldig in alle bart smit-winkels.
Bonnetje krijgt je er natuurlijk bij

Groetjes

stefanmiler

Legacy Member
Ik bied 220, probleem is dat ik hem donderdag nodig heb (wou anders nieuwe gaan halen). Ik woon in Merksem, maar heb morgen woensdag geen auto ter beschikking. (vrouw heeft die nodig ;) )
Dus als we daar uit geraken, zou ik die graag kopen.

mythe

Legacy Member
Ben hier ook wel geïntresseerd. Maar wat is je woonplaats. En je kan dit dan direct in je profiel aan passen.

stefanmiler

Legacy Member
stefanmiler zei:
Ik bied 220, probleem is dat ik hem donderdag nodig heb (wou anders nieuwe gaan halen). Ik woon in Merksem, maar heb morgen woensdag geen auto ter beschikking. (vrouw heeft die nodig ;) )
Dus als we daar uit geraken, zou ik die graag kopen.

Wel, zoals ik zei: het was dringend. :$ Na 10 winkels heb ik dan maar ergerns de laatste meegenomen. Heb ik dus een nieuwe nu :sad:

KeroppiBeest

Legacy Member
Sorry voor mijn late antwoord. Ik ontvang blijkbaar geen mailtjes meer als er wordt gepost op mijn thread. :confused:

Ik sluit donderdag avond om 10 uur af en kan dan vrijdag komen brengen.
Voorlopig gaat hij naar mythe.

groetjes

GoUdVisKe

Legacy Member
bij mijn weten heeft mythe hier nog geen bod op uitgebracht?
misschien via PM maar dat lijkt me niet eerlijk tegenover anderen

mythe

Legacy Member
GoUdVisKe zei:
bij mijn weten heeft mythe hier nog geen bod op uitgebracht?
misschien via PM maar dat lijkt me niet eerlijk tegenover anderen
Neen, had nog geen bod uitgebracht. Als ik dit zou doen komt het hier terecht hoor. Dus geen paniek ;).

KeroppiBeest

Legacy Member
Nee, Mythe heeft indd nog geen bod gedaan.
Maar omdat hij zegt dat hij intresse heeft en omdat hij de eerste is, dan zou die voorlopig naar Mythe gaan.

Nu gaat die naar PSP.

CTRL+ALT+DEL

Legacy Member
Bod 200 € indien vanavond kan afgehaald worden anders vervalt mijn bod zou voor mijn 5 en 6 jarige kinderen zijn ;)

Ben zelf van Lint dus ni ver van Mortsel

Greetz

mythe

Legacy Member
Had wel intresse maar zie het niet zitten voor zoveel weg te geven :). Ma voila, hij is verkocht dus iedereen blij :).

CTRL+ALT+DEL

Legacy Member
Ja vooral mijn kinderen zijn blij nu :)

Nog eens bedankt voor de snelle afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan