KeroppiBeest
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nintendo Wii met Zelda Twilight Princess, aangezien dit eigenlijk helemaal niets voor mij is.
Is aangekocht op 02/04/2007 in Bart Smit en dus iets meer dan een maand oud.
In totaal heb ik er, zonder overdrijven , maar 2,5 uur op gespeeld.
De stickertjes van de ontvanger zijn er zelfs nog niet af. Het geheel is dus niet te onderscheiden van nieuw.
Testen is geen enkel probleem.
VP: 220 Euro inclusief levering.
Garantie van 11 maanden is geldig in alle bart smit-winkels.
Bonnetje krijgt je er natuurlijk bij
Groetjes
Is aangekocht op 02/04/2007 in Bart Smit en dus iets meer dan een maand oud.
In totaal heb ik er, zonder overdrijven , maar 2,5 uur op gespeeld.
De stickertjes van de ontvanger zijn er zelfs nog niet af. Het geheel is dus niet te onderscheiden van nieuw.
Testen is geen enkel probleem.
VP: 220 Euro inclusief levering.
Garantie van 11 maanden is geldig in alle bart smit-winkels.
Bonnetje krijgt je er natuurlijk bij
Groetjes
)
Na 10 winkels heb ik dan maar ergerns de laatste meegenomen. Heb ik dus een nieuwe nu
ad:
. Ma voila, hij is verkocht dus iedereen blij