Archief - [WII] nintendo wii + zelda +wii sports

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
ik bied aan

nintendo wii + wii sports + zelda tp

alles in perfecte staat

geen krassen op de games

komt met nunchuk en benodigde kabels

aankoopdatum 09/01/07 (kasticket zit erbij)
zelden op gespeeld

richtprijs 250 euro
meeneemprijs 285 euro

af te halen in Gent,
word niet verzonden

verkoop wegens reservatie ps 3

ruilen doe ik niet

jeansbug

Legacy Member
Ik ben van het Gentse en heb wel intresse! Heb je aankoopbewijsje voor eventuele garantie?
bod=220 euro

Angel-I'z

Legacy Member
Huh, waarom is meeneemprijs nu ineens veranderd naar 285? Daarnet stond hij nog op 250, wilde het voor die prijs wel graag komen halen in gent ;).

brucelee be

Legacy Member
aankoopbewijs aanwezig,
alles echt als nieuw
degene die nu 250 bied zal hem waarschijnlijk hebben,
denk toch niet dat de meeneemprijs geboden gaat worden.

topic word 2 maart afgesloten,
kan afgehaald worden 3 of 4 maart

jeansbug: 220 genoteerd
angel:bied 250 en indien niemand hoger bied heb je hem volgend weekend

brucelee be

Legacy Member
ik heb 2 maal een post geplaatst met dezelfde tread.
het gaat hier om dezelfde nintendo wii
dus deze topic houd ik open en de andere sluit ik af

TheAntropoid

Legacy Member
waar is dat verkocht? en wie heeft hem gekocht?
ik zie hier nergens iemand staan zin..

Angel-I'z

Legacy Member
Dus ik ben de winnende bieder? Nice, kan je mij pm sturen voor verdere afhandeling? Of stuur anders je msn-adres in pm door ;).

-Ex!Tjen-

Legacy Member
LOL

26/02 en hij weet nu pas via andere dat hij de winnaar is...

Angel-I'z

Legacy Member
Nja, maar ik weet het dan toch tenminste he ;). Hij heeft gisteren pas afgesloten dusja, en dat wist ik van op voorhand.

Angel-I'z

Legacy Member
Blijkbaar is de console verkocht via een andere weg, heb net pm gekregen van de verkoper dat de console weg is en dat enkel nog Zelda te verkrijgen is, kan ik hiervoor geen blacklist doen ofzo? Dit is echt wel heel irritant...

Angel-I'z

Legacy Member
Om dezelfde discussie van in PM's hier verder te voeren:

Jah, maar ik dacht dat je hiermee bedoelde dat hij aan mij verkocht was...Uiteindelijk was ik al LANG de hoogste bieder in die topic, en er staat letterlijk: "angel:bied 250 en indien niemand hoger bied heb je hem volgend weekend"...Ook staat er nergens vermeld dat je die ook via kapaza.be verkoopt, toch?

Wat is het nut van dit forum als je het toch elders verkoopt?

Yasutoko

Legacy Member
Je mag hem blacklisten.

Want :

1] Je hebt meeneemprijs geboden.
2] Hij zei pas later dat hij verkocht was via andere weg :

Angel post meeneemprijs op : 26-02

Bruce post dat hij via andere weg verkocht is op : 02-03

brucelee be

Legacy Member
er zijn er zoveel dat het zo doen,en ik mag dat niet ????
wat voor zever is dat ????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan