-_-_-_-
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nintendo WII en nee tis geen grap
Het spel zelda the twilight princess zit erbij, wii sports, een wii mote en een nunchuck.
De nintendo, mote's en games zijn in perfecte staat.
Reden van verkoop: weinig gebruikt
PM me voor degelijke prijs
doe een fatsoenlijk bod en niet van die belachelijke prijzen
Het spel zelda the twilight princess zit erbij, wii sports, een wii mote en een nunchuck.
De nintendo, mote's en games zijn in perfecte staat.
Reden van verkoop: weinig gebruikt
PM me voor degelijke prijs
doe een fatsoenlijk bod en niet van die belachelijke prijzen