Archief - [WII] nintendo wii + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
Ik verkoop een nintendo wii (+garantie) (hoogstens 15 min met gespeeld)

games: wii sports (uiteraard)
need for speed carbon
zelda

extra nunchuk twv 20 euro

classic controller

component cable

mario 64 + donkey kong staan op de console (wii points)

af te halen in Gent,
word niet verzonden

richtprijs 310 euro

brucelee be

Legacy Member
ja,maar als je goed leest is er nog geen uur mee gespeeld,ik heb er max 15 min mee gespeeld,alsook vorige verkoper.Zelda en need for speed kosten nieuw in de winkel 120,is 250 nintendo + 120 games + extra nunchuck + extra kabel + extra games(donky kong,mario).Droom verder zou ik zeggen

TheBram

Legacy Member
25€ voor Zelda

Ik kan het enkel 's morgends en vanaf 15.30 ergens afhalen aan Sint-Pieters, Heuvelpoort of Dampoort;de Zuid, eventueel ook.

brucelee be

Legacy Member
haha,25 euro voor zelda,staat nieuw 65 euro in gamemania als ik mij niet vergis en de game in in perfecte staat

_DKsissor_

Legacy Member
om al die games eens snle te spelen wat ge vast en zeker zult gedaan hebben , hebt ge er toch al meer dan een kwartier opgezeten:) Ge maakt me niet wijs dat ge iets koopt en nieteens snel test hoe alles is enz.

Robain

Legacy Member
wat denk je van €300 afgehaald vdaag ?

dit is onder voorbehoud!


enkele vragen :
- aankoop datum?
- winkel van aankoop?
- geldige factuur erbij?


greetz

brucelee be

Legacy Member
ik heb een xbox 360 en heb zeker niet langer dan een kwartier met de wii gespeeld.voor minder dan 310 gaat de wii niet weg en ik verkoop niets appart

BE_Dark Mugge

Legacy Member
brucelee be zei:
haha,25 euro voor zelda,staat nieuw 65 euro in gamemania als ik mij niet vergis en de game in in perfecte staat

sorry voor off topic maar is wel een dure game mania waar ge naar toe gaat, kost nog 45€ nieuw dus denkik met een bod van 30€ dat ge al blij moogt zijn

Robain

Legacy Member
brucelee be zei:
ik heb een xbox 360 en heb zeker niet langer dan een kwartier met de wii gespeeld.voor minder dan 310 gaat de wii niet weg en ik verkoop niets appart

310 wordt in overweging genomen als u op mijn vragen antwoordt aub...

verder nog een extra vraag: is er iets van merkbare gebruikerssporen of schade aan de wii + besturing? zelfs al is er maar 1 klein krasje op, gelieve dit te vermelden!

brucelee be

Legacy Member
er is echt niets van krassen of schade op de console,
er zit een bewijs van aankoop bij.
kan getest worden,alles is in perfecte staat

polarvandal

Legacy Member
340€ afgehaald
onder voorbehoud (wel zo goed als zeker) (hangt af hoe snel ik et mag kome hale)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan