tomvanhouche
Legacy Member
Met spijt in het hart doe ik deze zalige console weg maar aangezien ik geen tijd meer heb om te gaan werken in de weekends en het geld dus zeer goed kan gebruiken verkoop ik mijn Nintendo WII.
Is aangekocht 2 weken na de launch ongeveer in de Mediamarkt te Hasselt.
- Nintendo WII + nunchuck + wii-mote in doos met alle kabels en factuur
- Classic controller met factuur in doos
- WII Sports wat er bijzat natuurlijk
- Super Mario Bros + Mario Bros + Donkey Kong Country + 200wii points
Nieuwprijs van dit alles bedraagt: 250€ + 20€ + 20€ = 290€
Minimumprijs van dit alles is 200€, meeneemprijs 250€.
Afhalen heeft grote voorkeur, verzenden doe ik liever niet.
Moest het toch verzonden worden alleen aangetekend en liefst met taxipost.
Boden zijn steeds EXCL.
Is aangekocht 2 weken na de launch ongeveer in de Mediamarkt te Hasselt.
- Nintendo WII + nunchuck + wii-mote in doos met alle kabels en factuur
- Classic controller met factuur in doos
- WII Sports wat er bijzat natuurlijk
- Super Mario Bros + Mario Bros + Donkey Kong Country + 200wii points
Nieuwprijs van dit alles bedraagt: 250€ + 20€ + 20€ = 290€
Minimumprijs van dit alles is 200€, meeneemprijs 250€.
Afhalen heeft grote voorkeur, verzenden doe ik liever niet.
Moest het toch verzonden worden alleen aangetekend en liefst met taxipost.
Boden zijn steeds EXCL.


