Archief - [WII] nieuwe wii console + nfs carbon met garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkBombie

Legacy Member
ik verkoop dus een wii console + nfs carbon
doe dit weg omdat nintendo me niet interesseerd
dit heeft 300€kes gekost en is nieuw dus zou er wel iets voor wille trug krijge
met garantie
ben van ternat
bieden maar

(liefst alles in 1 keer)

games0ldier

Legacy Member
omdat nintendo je niet intresseerd ?
waarom heb je dan een pic van nintendo DS LITE
?

en ik denk niet door je score dat dat gaat verbeteren


+ foto's ?

DarkBombie

Legacy Member
ja kijk ik en darkbombie gebruiken samen een account en die pic is van darkbombie
gelieve geen oftopics te plaatsen indien geen interesse
ik bied hier gewoon wat stuff aan dat ik wil verkopen ;)

games0ldier

Legacy Member
ik vraag toch foto's ?
als je kijkt naar mijn signature, dan zie je wel dat ik geintresseerd ben...

DarkBombie

Legacy Member
k kzal rap fotokes trekke :)
wilde fotos van in of uit de doos ?

_ns_

Legacy Member
richtprijs wii alleen?

bod van €235 alvast op enkel de Wii!

DarkBombie

Legacy Member
ja gij ebt een bod gedaan van 235€voor wii alleen dus das startbod eh :d
heb wa last me poste van fotos

devil

Legacy Member
ik ben ook wel geintreseert hoor ik wil u 280 euro geven voor alles .
ma ik zie dat je van ternat bent en in u locatie bij u foto staat geel .
nu geel is vlak bij mij kan ik direct afhalen dan ,maar ternat niet zou je dan eventueel willen versturen ?

Razor 81

Legacy Member
DarkBombie zei:
ja kijk ik en darkbombie gebruiken samen een account en die pic is van darkbombie

devil zei:
ik ben ook wel geintreseert hoor ik wil u 280 euro geven voor alles .
ma ik zie dat je van ternat bent en in u locatie bij u foto staat geel .
nu geel is vlak bij mij kan ik direct afhalen dan ,maar ternat niet zou je dan eventueel willen versturen ?

mensen lezen de threads ni meer zeker ;)

DarkBombie

Legacy Member
merci djrazor :p
280 is e goe bod devil
ma wa kost da aan verzending ?
kdoe da wel ni graag per post zoiets mahja ast ni anders kan

devil

Legacy Member
dat kost niet zoveel se , ma da maakt mij niet uit .
maar ik zou dan wel willen dat je het verstuurt onder rembours.
wat dus inhoud dat jij het verstuurt aan mij en ik betaal aan de postbode en die betalen dat trug aan u .
zo zijn wij beiden veilig snapje?

heb jij msn ofzo ? voegme anders toe

Glennvh

Legacy Member
Moest de deal NIET doorgaan heb ik wel interesse in NFS carbon.
Ben zelf van ternat dus kan komen ophalen.

murdock19

Legacy Member
ik bod 290€ en ik komt dat bij u halen (van avond/morgen)

kun we de taal van de Wii veranderen ?

murdock19

Legacy Member
Glennvh zei:
Moest de deal NIET doorgaan heb ik wel interesse in NFS carbon.
Ben zelf van ternat dus kan komen ophalen.

dus als de verkoper niet stoor voor die apart te verkopen waarom niet ;)

Time

Legacy Member
DarkBombie heeft een permanente ban dus deze thread heeft niet veel zin meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan