Archief - [WII] console+controller+rs+thaw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holedigger

Legacy Member
mijne wii
wii console twv €250
redsteel twv €60
extra controller voor gamecube/virtual console games twv €10
tony hawk american wasteland voor gc twv €20 -> speelbaar op de wii
totaal=€340
vraagprijs=€310
zonder tony hawk=€300
enkel paar x getest-> testen op defect, met garantie van 2j + factuur natuurlijk
verkoop enkel tony hawk solo rest liefst tesamen.
staat prijs u ni aan zwijgt dan.
€30 onder de nieuwprijs voor iets dat nog steeds moeilijk te krijgen is en gloednieuw is(geen kras, geen spoortje, zelf de stickertjes vo de sensorbalk te bevestigen zijn ongebruikt)
prefereer zelf afhalen aangezien een console toch wel een beetje weegt en fragiel is.
foto's morgen fzo nu ff geen zin in
kan in werking gezien worden als hij gekocht wordt.
ik behoud mij het recht...

microlink

Legacy Member
hij is nochtans niet moeilijk meer te verkrijgen, maar hier alvast een bod.

260€ zonder tony hawk

Holedigger

Legacy Member
kwil gewoon mijn geld min of meer trug, krijg ek da ni zettek hem op ebay(uk) en hebbek winst :ironic:

Solbeer

Legacy Member
Wel daar ben ik persoonlijk ni zo zeker van omdat je 21% terug aan ebay moet geve :p

mythe

Legacy Member
En aangezien ze weer gemakkelijker te verkrijgen aan't zijn gaan ze op ebay ook nietmeer zo hoog bieden.

Holedigger

Legacy Member
euhm ebay(uk) hebk vorige week verkocht voor £300, wat dus neerkomt op 445 euro. Kmoest in totaal £21 aan ebay betalen...

CreaTe@SoF2

Legacy Member
tja zet em daar dan trug e .. simpel opgelost ..

damn moeilijke mense

Q ^^

Legacy Member
Had ge 2 Wii's ??

ahh ge zijt zo een die vanal opkoopt en dan goed verkope ...
maar omdat ze nu vrij makkelijk te verkrijgen zijn moet ge miss met verlies verkope ?

games0ldier

Legacy Member
Q ^^ zei:
Had ge 2 Wii's ??

ahh ge zijt zo een die vanal opkoopt en dan goed verkope ...
maar omdat ze nu vrij makkelijk te verkrijgen zijn moet ge miss met verlies verkope ?

anders zie ik het nut niet in van 2 wii's te hebben xD :D

Holedigger

Legacy Member
dien ene was voor mijn eigen, dien andere vo ebay..
kheb deze 2 maanden gehad fzo, sta ook nergens dat hij nieuw is?...
ik vinnet ni zo speciaal, ik heb gewoon geen zin die te verkopen met 80 euro verlies wa toch vrij normaal is...
maar dan houdk em zelf wel bij in afwachting op sonic en mario.
Alsk de prijs ni heb gaat hij ni buiten.
Btw als mensen zo gek zijn 450 euro te betalen voor een wii waarom zou ik er dan niet van profiteren...
anyway ontopic
nog te koop voor bedrag in 1ste topic, asge zin hebt omwa te chatten gebruik dan pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan