Archief - [WII] console + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
Ik verkoop men WII console omdat ik er gewoon niet op speel eigenlijk staat hier ma te staan.
alles is nog voledig in garantie natuurlijk.

begin bod 200 euro

pakket bevat :

WII console sports pack

redsteel
zelda TP
extra wii mote
+ nog extra punten op Virtual games te kopen

+ nog virtual games waaronder
r-type 3
mario kart 64
en nog waar ik niet direct op kan komen.


EDIT : component kabel is er ook nog bij en een virtual controler dus da controlerke dat op de SNES lijkt

devil

Legacy Member
neen kan niet tot antwerpen komen.
en 220 lijkt mij wel weining , zou toch minstens een 245 willen


en effe een EDIT gedaan

sheep commando

Legacy Member
Verzend je met de post?
Alles compleet met doos en handleidingen?(ook de console)

devil

Legacy Member
ja alles is kompleet ja van boekjes enzo en ja er steek een console in ik verkoop geen dozen lol..
en verzenden wil ik wel doen maar dat is wel duurder aan verzenkosten en op eigen risico.

-Ex!Tjen-

Legacy Member
verkoop je games appart?

zoja hoeveel voor red steel?

devil

Legacy Member
ik doe liever niets apart weg .

en ik kan het onmogelijk leveren , of het moest in (lichtaart, tielen , kasterlee , geel , herentals ) zijn.

ezbee

Legacy Member
Bod van 200 Euro afgehaald (zou hoger gaan maar het is meer dan 30 euro naft volgens mappy heen en terug :s)

devil

Legacy Member
ja dat is wel klote he maar voor 200 doe ik hem toch niet weg hoor .
maar versturen wil ik ook hoor, dat kost geen 30 EURO.

ezbee

Legacy Member
Zou em toch graag eens testen vooraf, pas je uw beginbod/startprijs aan dan aub?

devil

Legacy Member
er staat een begin bod is 200 euro daar kan je beginne bieden als je dan een post of 2 lager leest zie je dat ik gezegt heb dat ik er toch minstens een 245 zou willen .

en je mag gerust zij hoor ik ben een eerlijke verkoper als ik zeg dat het werkt dan werkt het ook en is nog ingarantie factuur steek in de doos.


EDIT ik heb al zaken gedaan met BIZIwaar ik een PS2 verkocht heb en verstuurt en hij was er heel content van :)

dacht toch dat bizi was lol

diem

Legacy Member
ik wil bieden tot 225 afgehaald en hoe rapper hoe liever , indien intresse laat maar iets weten , indien niet ook goed :)

devil

Legacy Member
hoogste bod tot hier to 225 , als er voor vanavond 20 u geen hoger bod is mag hij weg voor 225 euro afgehld door DIEM

diem

Legacy Member
deal, maar je weet als je liever hebt dat ik er vroeger omkom , het is maar een woord e :) ik verveel mij ! ondanks het goede weer :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan