Burly
Legacy Member
Hoi,
wegens te weinig op gespeeld doe ik mijn Wii console weg.
Het pakket dat ik verkoop bestaat uit volgende items:
Startprijs: 300 euro
Meeneemprijs: 400 euro
Disclaimer:
- Alles komt in zijn originele, intacte verpakking met factuur voor garantie (vanaf launchdate)
- Appart bieden mag, maar gaat enkel door wanneer de hele boel de deur uit kan, pakketverkoop kan dus voorrang krijgen
- Ik zit op kot in Antwerpen (maar kom geregeld ook in Gent, Mechelen of Hasselt)
- Deze verkoop loopt ook buiten het forum, maar ik zorg geregeld voor updates
- Ik wil ook mijn Nintendo VIP account erbij doen, dan heb je nog een kleine 2000 sterren
wegens te weinig op gespeeld doe ik mijn Wii console weg.
Het pakket dat ik verkoop bestaat uit volgende items:
- Wii console
- 2 controllers met nunchuck
- 5 games
- Wii Sports
- Wii Play
- Red Steel
- Madden NFL 07
- Sonic, and the secret rings
- Nog 1200 te gebruiken VC punten
- VC-game: Sonic (SEGA)
- Alle latest channels
Startprijs: 300 euro
Meeneemprijs: 400 euro
Disclaimer:
- Alles komt in zijn originele, intacte verpakking met factuur voor garantie (vanaf launchdate)
- Appart bieden mag, maar gaat enkel door wanneer de hele boel de deur uit kan, pakketverkoop kan dus voorrang krijgen
- Ik zit op kot in Antwerpen (maar kom geregeld ook in Gent, Mechelen of Hasselt)
- Deze verkoop loopt ook buiten het forum, maar ik zorg geregeld voor updates
- Ik wil ook mijn Nintendo VIP account erbij doen, dan heb je nog een kleine 2000 sterren