Spectre
Legacy Member
Wegens het heugelijke feit dat ik vanmiddag bestolen ben en een jongen van het forum hier nog dertig euro moet, verkoop ik mijn teergeliefde Wii. Ik heb er altijd zorg voor gedragen. Nooit bij gerookt ofzo. Gekocht bij de launch samen met een extra controller en Wii Play.
Garantie bij Game Mania Gent, doos en boekjes allemaal er nog bij.
Wii
2 Wiimotes
1 Nunchuk
Wii Sports
Wii Play
Grtz
Garantie bij Game Mania Gent, doos en boekjes allemaal er nog bij.
Wii
2 Wiimotes
1 Nunchuk
Wii Sports
Wii Play
Grtz


