Ik heb hier nog een wii component kabel (winkelprijs 29,90) te koop or te ruil (mits eventuele opleg van mijn kant).
Te ruil liefst tegen wii play en/of nunchuck dan moet ik die niet meer gaan kopen in de winkel, maar andere spelen zijn voor mij ook altijd goed.
Groetjes