Archief - [SNES] Console, Games, Collectibles, NES carts...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hi,

heb volgende zaken te koop:


SNES: console met scart kabel eventueel, boxed, 100% werkende staat, console beetje vergeeld
SNES: Donkey Kong Country, NIEUWstaat, nintendo seal niet gebroken
SNES: Gameboy player, compleet met doos (niet zo simpel te vinden), klein beetje afgebleekt
SNES: super r-type (cart only)
SNES: mario paint (cart only, zonder muis)
SNES: secret of evermore (franse versie, wel factory sealed)
SNES: mortal kombat (PAL, factory sealed) --> enkel serieus bod
SNES: killer instinct (NTSC, factory sealed) --> enkel serieus bod

NES: 25 tal NES cartridges, waarvan waarschijnlijk een groot deel die niet meer werken. Ik kan ze niet testen. (Het grootste deel zijn NTSC)
Ik moet hier niet veel meer voor hebben. Er zullen er wel tussen zitten die macheren, maar heb geen enkele werkende NES meer staan, vandaar... Ik ga ook geen lijst maken met de titels. (Ik kan hoogstens een vage foto trekken:) )


Collectible: Super Famicom tinne pencase + pen (officieel nintendo, zelf meegebracht uit HongKong, nieuw in doos)
--> http://www.japanpa.com/ms2fr/catalog/images/0201skiuj.jpg
Collectible: Famicom tinne pencase + pen (officieel nintendo, zelf meegebracht uit HongKong, nieuw in doos)
--> http://www.japanpa.com/ms2fr/catalog/images/0203dsisq.jpg (heb zowel player A; als player B, beide nieuw in doos)


Zaken zijn af te halen te Antwerpen, Merksem
Verzending is ook geen probleem.

Wat ik zoek: Cash, eventueel PSX & PS2 games om de collectie aan te spijzen

mvg

Firedwarf

Legacy Member
liefst ne foto vna uw nes games, alst me aanstaat koop ik het lot op

Duc1n0

Legacy Member
SNES: secret of evermore (franse versie, wel factory sealed)
hoge intresse voor deze , hoeveel wil je ervoor / tegen wat wil je ruilen ?

BiZi

Legacy Member
heb je iets van PSX, PS2 games te ruil? zoja, post maar een lijsje

mvg

Firedwarf

Legacy Member
startbod van 5 euro op alle nes carts te samen ( zal toch wel IET bruikbaars tussen zitten)

BiZi

Legacy Member
@ ingis: geen richtprijzen, bieden is de boodschap
@ firedwarf: genoteerd! (let er wel op --> verzending bedraagt 10 euro)

Duc1n0

Legacy Member
PSX : Fifa 2002 ^^
Ps2 : Red Dead Revolver / Killzone zonder handleiding / The sims Busting out zonder handleiding / Controller / 8MB Sony memorycard

Ik weet niet of jij ook NTSC-US games zoekt ?


Grtz

BiZi

Legacy Member
bwa daar ben ik niet vies van, mr ben nu vooral met PAL bezig.

Ik schat de waarde van een factory sealed SoE (frans) rond de 25 euro (min.)


Red Dead Revolver & Sims heb ik nog niet, beide games anders + een mem card?

mvg

Firedwarf

Legacy Member
kunt da verzenden via kiala dan izijn uw verzendingskosten pak goedkoper ( maar 3,60 euro ofzo)

BiZi

Legacy Member
Firedwarf zei:
kunt da verzenden via kiala dan izijn uw verzendingskosten pak goedkoper ( maar 3,60 euro ofzo)

nah sorry; te veel moeite. Ik ga tweekeer per week naar de post, vandaar.

mvg

Firedwarf

Legacy Member
lol dus ik ga 10 euro verzending betalen voor cartridges die misschien niet eens 5 euro waard zijn? :-)

In da geval trek ik toch mijn bod in hoor. 10 euro verzending en 5 euro voor de cartridges vind ik samen wel wa veel voor een deel die niet werken

BiZi

Legacy Member
Firedwarf zei:
lol dus ik ga 10 euro verzending betalen voor cartridges die misschien niet eens 5 euro waard zijn? :-)

In da geval trek ik toch mijn bod in hoor. 10 euro verzending en 5 euro voor de cartridges vind ik samen wel wa veel voor een deel die niet werken

Sure no prob, is begrijpelijk.

Lotje is eerder voor iemand die het komt ophalen

red Bulleke

Legacy Member
Wat doet je vermoeden dat een groot deel van de nes games 't niet meer doen?

Firedwarf

Legacy Member
wil er eventueel wel voor komen als we in deurne kunnen afspreken? ma weet niet waar uit antwerpen je bent

Duc1n0

Legacy Member
Kzal er eventjes over nadenken Bizi , ik laat je zo snel mogelijk iets weten

Grtz

BiZi

Legacy Member
@ ducino: cava

@ redbull: heb vroeger aan het einde van mijn 'nes fase' een groot deel van mijn carts nog eens getest. Een aantal hadden problemen, een ander kreeg ik niet aan de praat. Het opvallende er aan is dat het vooral de puzzle/quiz games, enkel te verkrijgen in US.

Ze werkten niet met de gamekey die ik had. Ik kan niet echt inbeelde dat ze allemaal stuk zijn, want had ze allemaal van de zelfde persoon gekocht.

Mss waren ze niet compatible met mijn gamekey en met andere wel... of wie weet zijn ze effectief stuk.

Ik zit hier met 6 NES consoles waarvan geen 1 die het nog deftig doet, dus ik kan ze echt niet testen.

Vandaar... voor een appel en een ei mogen ze weg.

@ Firedwarf: ben van Merksem (niet ver van Deurne), afhaling enkel bij me thuis.

mvg

Rocknsad

Legacy Member
Dealtje gesloten met Bizi , Gameboy player , super R type en mario paint tesamen met 4 NESGAMES van het lotje zijn voor mij ( met ruildealtje )

BiZi

Legacy Member
Rocknsad zei:
Dealtje gesloten met Bizi , Gameboy player , super R type en mario paint tesamen met 4 NESGAMES van het lotje zijn voor mij ( met ruildealtje )

Cava!

Super R Type, Mario Paint, Super Gameboy en de 4 opgenoemde NES games zijn weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan