Archief - [SEGA] Saturn NTSC-JAP + Extras + 42 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Bij deze Bied ik mijn volledige Japanse Saturn Colectie aan :

-Japanse Sega Saturn ( wit )
-1 Oficiciele Controller ( wit )
-alle kabels ( inclusief een europese voedingsnoer )
-Oficiele Arcade stick van Sega
-een Memorycard volledig in doos
-42 games :

-Virtua Fighter
-Virtua Fighter 2
-Virtua Fighter Remix
-Virtua Fighter Kids
-Fighting Vipers
-Fighters Mega Mix
-Last Bronx
-Formula 1 Live Information
-Daytona Usa
-Sega Rally
-Hang on GP 95
-Manx TT
-Winter Heat
-Deacthlete
-Clock Work Knight
-Dynamite Deka
-Virtual On
-Torico
-D.Dracula New
-Puzzle Bobble 3
-Hattrick Heroes
-Vampire Hunter
-Xmen Children Of the Atom
-Street Fighter Zero
-Street Fighter Colection ( Includes SF 2 ,SF Super , SF Alpha 2 )
-Street Fighter Movie
-Fatal Fury 3
-Fuunsaiki
-Data East Combo
-Fist
-Burning Fest Limited
-Toshinden
-Toshinden Ultimate Revenge
-Anarchy in The Nippon
-Puyo Puyo
-D Xhird
-Savaki
-Criticom New
-Japan Super Bass
-Sea Bass fishing
-Panzer Dragon Limited Edion ( Panzer Dragon I & II )
Mnimimum : 250 Exclusief
Meeneem : 320 inclusief
Afhalen mogelijk In Leuven

Ajamu

Legacy Member
Nog te koop? Hoe zit dat feitelijk met PAL/NTSC? Een beetje uitleg hierover zou handig zijn want ik ken daar geen fluit van.

Duc1n0

Legacy Member
Pakket is nog te koop.
PAL = Europese games . uitgebracht in europa
NTSC-JAP = Japanse games. uitgebracht in Japan uniek in europa !

NTSC-JAP zijn japanse games. Het zijn dus 42 japanse games met japanse tekstregels maar engels gesproken . De console word gelevert met een europese voedingsnoer . Alles games zijn in goede staat , in origineel doosje en compleet ! de meeste van deze NTSC-JAP games zul je niet als PAL games vinden .


Grtz

Ajamu

Legacy Member
K, thx voor de uitleg. Maar hoe zit het dan met de tv, moet die ook NTSC ondersteunen of is dat automatisch?

Duc1n0

Legacy Member
De tv's ondersteunen dat automatish en no prob voor de info.

Duc1n0

Legacy Member
White zei:
K, thx voor de uitleg. Maar hoe zit het dan met de tv, moet die ook NTSC ondersteunen of is dat automatisch?


Voor een mooi bod laat ik het pakket aan jouw !

Ingis

Legacy Member
heb je foto's ? ... boekjes , doosjes ... ?

als ik europese controller bij koop, kan deze hier dan ook op ?

is saturn boxed of niet ?

zeker dat alles engels is ?

Duc1n0

Legacy Member
Alle games zijn Compleet.
Doos van Saturn heb ik helaas niet .
JE kan perfect een europese controller op de Saturn aansluiten .
Voice Engels , Text Japans .
Hier zijn Foto's

Games :




Console :



Grtz

Duc1n0

Legacy Member
Staat terug te koop ;

Nieuwe prijzen :

MinimumPrijs : 175€
MeeneemPrijs : 200€

vidiot

Legacy Member
-Japanse Sega Saturn ( wit )
-1 Oficiciele Controller ( wit )
-alle kabels ( inclusief een europese voedingsnoer )
-Oficiele Arcade stick van Sega
-een Memorycard volledig in doos
-Dynamite Deka
-Virtual On
-Torico
-D.Dracula
-Puzzle Bobble 3
-Vampire Hunter
-Street Fighter Zero
-Street Fighter Colection ( Includes SF 2 ,SF Super , SF Alpha 2 )
-Street Fighter Movie
-Puyo Puyo
-Panzer Dragon Limited Edion ( Panzer Dragon I & II )

50€ incl.

Grts

Duc1n0

Legacy Member
50 inclu is mij overdreven weinig ; kost al +- 12 euro om te verzenden

cherouke

Legacy Member
Maximum 3 ups toegestaan!
Prijsaanpassingen en dergelijke worden ook als up gezien.
Minstens 3 dagen wachten om nieuwe te openen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan