Archief - [RETRO] Sega Saturn + games / GameCube / Snes games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Analog

Legacy Member
ik verkoop:
een saturn (perfecte staat eigl nie veel gebruikt)
met Virtua Fighter 2, Street Fighter : The movie, Tilt!, Daytona USA
2 controllers (amper gebruikt) en een memcard

ALLES MET MANUAL + DOOSJE!

Verder ook nog:
Gamecube (boxed) zonder controllers of memcard (wegens wii)
(eventueel te ruil)

en als klapper op de vuurpijl:
SUPER METROID in de grote doos met manual! EXTREEM RARE!

ik zoek:
Wii games! (gene sports, play of zelda)
en megadrive / games (streets of rage golden axe, shinobi etc)
of andere! doe een voorstel!

Che Guevara

Legacy Member
richtprijs saturn pakket ???
is hij boxed

en wa geef je voor boxed megadrive met twee controllers en streets of rage en golden axe en eventueel nog wa games

Analog

Legacy Member
geen idee, hij is niet boxen (doos weg gegooid in den tijd omda broer dr ne sticker had afgetrokke en print was meegekome)
tis dus puur de console, mr echt in goeie staat (lens ook)

en voor die megadrive willek best men cube geve fzo?

Fishie

Legacy Member
Ik heb nog een stapeltje MD cassetjes liggen.
Bezorg me een lijstje en we kunnen wel iets regelen.

Analog

Legacy Member
vergeten vermelden: bij de cube zit een RGB kabel (koste toch 35euro) de offi van nintendo

Analog

Legacy Member
Maar over alles valt dus gepraat te worden: ik zoek
Streets of Rage 1 / 2 / 3
Revenge Of Shinobi
Golden Axe
Sonic 1/2/3
FireShark
en ne megadrive me 2 controllers

VirToX

Legacy Member
hoeveel voor je klap op de vuurpijl?

Ik heb voor megadrive:
Ferrari Grand prix challenge
LHX attack chopper
F22 interceptor
Super high impact (genesis)

Alle 4 compleet en mint

en nog Strider zonder handleiding

Verder enkel nes en snes...
grtz

Analog

Legacy Member
die Super metroid is BEST wa waard
ik dacht rond de 70? (is echt in goeie staat)
de gewone versie kost al 40 (net gechecked)
dit is met de grote walktrough

red Bulleke

Legacy Member
Welke kleur heeft de cube?

Kan eventueel ruilen tegen megadrive met 2 controllers en enkele van de
volgende games:
Megadrive(jap) - Gynoug - Boxed, no manual
Megadrive - Jungle Strike - Complete
Megadrive - Aladdin - Boxed, no manual
Megadrive - Where in Time is Carmen Sandiego - Boxed, no manual
Megadrive - Fantasia - Complete
Megadrive - California games - Complete
Megadrive - Rambo III - Complete
Megadrive - WWF super wrestlemania - Boxed, no manual
Megadrive - Sonic 2 - Boxed, no manual
Megadrive - F-22 interceptor - Complete
Megadrive - Sonic - Cartridge only
Megadrive - Sonic - Complete
Megadrive - Fifa '95 - Boxed, no manual

Analog

Legacy Member
tis een purperen cube, en uw games zegge me nie veel buiten sonic :s

Analog

Legacy Member
kwil evt ook wel ruilen tegen wii games
(Red steel, monkey ball)
of tege Gamecube spellen als
Ikaruga, MarioKart DD, Smash Bros

of nen 360 core voor heel het pakket :D

Fishie

Legacy Member
Megadrive nieuw of tweedehands?
Ik kan beiden bezorgen en de games ook wel.

Analog

Legacy Member
maakt ni uit :) maar liefst wel alles in goeie staat (en vooral de streets of rage games)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan