Archief - [RETRO] [RETRO] Snes, MegaDrive,SegaCD, CD-i, GameCube, PSX, PS2... RPGs...Kom gewoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Analog

Legacy Member
Foto:s

http://users.skynet.be/R3FuGE/DSC00925.JPG
http://users.skynet.be/R3FuGE/DSC00924.JPG
http://users.skynet.be/R3FuGE/DSC00923.JPG

alles met boekje en doosje

Lijst:
MegaDrive & SegaCD
F1 6euro
Star Wars: Rebel Assault CD 10euro
Road Avenger CD 10euro

SNES
MarioKart 25euro! SUPERSTAAT
Donkey Kong Country 2 25euro! SUPERSTAAT
Warlock 8euro
Super Metroid: Grote doos + walktrough! BOD 40INCLSUPERSTAAT
Magic Sword 5euro
StarGate 10euro
Fievel Goes West 5euro
Hagane: Final Conflict 5euro

PSX
Parasite EVE (NTSC) (heb hier ook de walktrough van in GOEDE staat) mét guide 40euro (RARE!!!! en topspel van square)
Brave Fencer Mushashi (NTSC) 10euro (redelijk slechte staat)
Vagrant Story 20euro
Breath Of Fire VI 15euro
G Police 6euro
Time Crisis + Gcon45 30euro
Grandia 15euro
WorldCup 98 5euro
Euro 2000 5euro
Red Alert 5euro
Cool Boarders 3 6euro
Formula 97 6euro
Nagano Winter Olympics 6euro
Soulblade 6euro

PS2
Xenosaga (NTSC) 20euro
Final Fantasy X-2 (NTSC) (heb hier de collectors edition walktrough van in MINT condition met artbook) met artbook: 40euro (alles SUPER mint en echt DIKKE artbook)

Gamecube
Final Fantasy Crystal Chronicles BOD 20INCL
Zelda The Wind Waker Collectors Edition (met master quest en Ocarina of Time)
Fire Emblem: Path Of Radiance BOD 15EXCL
Eternal Darkness 15euro
Metroid Prime 15euro
Star Wars: Rogue Leader II 15euro

CD-i
Mad Dogg MCcree I 10euro
Mad Dogg MCcree II 10euro
The Last Bounty Hunter 10euro
Asterix 5euro
Inca 5euro
Myst 10euro
Striker Pro 5euro

PC
Syberia 10 euro (met doosje)
Sin 4euro (met doos)
Half Life: Opposing Force 3euro
Men In Black 1euro
Crimson Skies 3euro

Daarbuiten ook nog
Een paarse GAMECUBE, zonder controllers mét RGB kabel en de doos / manual ETC 40euro
een Philips CD-i met afstands bediening, doos handleiding, en geweer DOE EEN BOD
Een Super Nintendo met doos! en Killer instinct (cart only) 50euro mét KI en 2 controllers

Ingis

Legacy Member
hey,

wat wil je voor

- time crisis + gcon
- snes boxed met super metroid
- snes donkey 2
- snes stargate


+ hoeveel allemaal samen of appart pls :)

mvg ingis

Analog

Legacy Member
hmm aangezien die echt SUPER mint zijn, en super metroid echt RARE is

pakt 130euro

Analog

Legacy Member
zonder metroid bedoel je?
(had daar 60 euro voor gerekend) wat ni veel is, zoek die maar eens op Ebay,
juist ja je VIND DIE ZELFS NIET OP EBAY :p

ale toch ni met die doos zo ubergaaf

BiZi

Legacy Member
Hoeveel voor ALLES, buiten de CDI & PC stuff?

Vanwaar ben je in Antwerpen? (ik ben van Merksem)

Mvg

Ingis

Legacy Member
ja dus :p dus je wilt 70 euro voor de time crisis + gcon en 2 snes games ? (hoeveel voor de laatste :p ) . Ik veronderstel dat die timecrisis ook wel vrij prijzig zal zijn.

Analog

Legacy Member
ik ben van hoboken.
Euhm voor alles.... ik weet het niet goed, doe me een voorstel ik weet da gij da voortverpatst en gij weet ook wa da waard is..dus :p

vidiot

Legacy Member
MarioKart
Super Metroid: Grote doos + walktrough!
Fievel Goes West
Hagane: Final Conflict

39€ incl.

Grts

BiZi

Legacy Member
Analog zei:
ik ben van hoboken.
Euhm voor alles.... ik weet het niet goed, doe me een voorstel ik weet da gij da voortverpatst en gij weet ook wa da waard is..dus :p

True :)

Euhm het moet redelijk blijven... kgaan eens ne keer rekenen sé

Ingis

Legacy Member
:p .. .weet niet of je gezien had ... voor die 2 snes (donkey 2 en stargate) .. hoeveel wil je daarvoor. (moest ik geld hebben kocht ik die snes wel:p maar heb ik voorlopig niet)

vidiot

Legacy Member
Ik denk dat gij fortuinen verwacht van uw retro spul. :s
45€ voor de 4 is mijn beste bod.

Analog

Legacy Member
vidiot zei:
Ik denk dat gij fortuinen verwacht van uw retro spul. :s
45€ voor de 4 is mijn beste bod.

voor die fievel en die hagane ni, maar mariokart in doos met manual in perfecte staat en metroid in doos met walktrough in superstaat is zeker wel wa waard ja

Ingis

Legacy Member
oks :p da is een beetje heeeeeel erg veeel :p

ik wil 6 max voor een snes spel geven. Dus 12 daarvoor

mja ik zou 50 geven voor die snes en die 2 spellen. Hoger ga ik niet. mss nog 5 euro maar zeker niet meer.

hopelijk voor jou maakt bizi dan echt wel mooie prijs :p

vidiot

Legacy Member
MarioKart 10€
Super Metroid: Grote doos + walktrough! 20€
Fievel Goes West 5€
Hagane: Final Conflict 5€

40€+3,70 post=43,70, kgeef u 45€, jaawadde!

BiZi

Legacy Member
400 ga ik absoluut niet.
Er zitten mooie zaken tussen de collectie, en de staat ziet er ook mooi uit. Maar der zit ook nen hoop zooi tussen. (in mijn ogen toch, waar ik zelf niets meer voor ga krijgen of niet ga kunnen ruilen) Vandaar, pakket prijsje is altijd een beetje geven & nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan