Archief - [RETRO] NES, SNES, N64, Megadrive, Mastersystem, Dreamcast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VirToX

Legacy Member
Ik hou een uitverkoop van al mijn overtollige crap:

MEGADRIVE:
------------

- LHX ATTACK CHOPPER (Boxed+manual)
- FERRARI GRAND PRIX CHALLENGE (Boxed+manual)
- SUPER HIGH IMPACT (Boxed+manual)
- F22 INTERCEPTOR (Boxed+manual)
- STRIDER (Boxed)
- GAME GENIE + Dik code boek + 3 kleinere updates + Desert Strike NTSC (Met de Gamegenie kan je zowel Cheaten als NTSC/JAP games spelen)
- QUICKSHOT PHYTON 3 JOYSTICK (Boxed en bijna nooit gebruikt, plastic folie is er deels nog rond. Ik denk niet dat er een handleiding bij zat)

MASTER SYSTEM:
-----------------

- 1 CONSOLE met alle kabels bij + 1 controller (4punts toets is eruit, maar de controller werkt nog) +1 Gun
- BART VS THE SPACE MUTANTS (boxed)

N64:
----

- DAIKATANA (Boxed)
- MICKEY's SPEEDWAY (boxed + manual)

DREAMCAST:
-------------

- VIRTUA ATHLETE 2K (boxed+manual)

NES:
----

- SKATE OR DIE (boxed + manual)
- TURTLES
- SMB/DUCK HUNT
- BAD DUDES vs DRAGON NINJA
- KICKLE CUBICLE
- BLASTER MASTER
- SHADOW WARRIORS
- RYGAR
- MEGA MAN 2
- CAPTAIN SKYHAWK (boxed NTSC)
- NES FOUR SCORE (multitap)

SNES:
------

- WRESTLEMANIA (boxed + manual)
- STARWING (boxed + manual, DUISTE versie)
- STARWING (boxed, DUITSE versie)
- STARWING (ENGELSE versie)
- SIM CITY x 2 (Zowel PAL als NTSC)
- FINAL FIGHT !! (NTSC versie)
- SUPER SOCCER
- LAST ACTION HERO
- MICHAEL JORDAN chaos in the windy city
- VIRTUAL SOCCER
- STREET FIGHTER 2 (NTSC versie)
- F1 POLE POSITION 2

*EDIT: Ik heb ook nog een ATARI 2600 met 2 controllers en enkele games bij, die DIK in mijn weg ligt!!!!!!

Dat is het zowat!

- Ik heb er geen prijzen bij gezet, dus bieden maar. Gelieve exclusief te bieden aub (Ik verkoop enkel als de prijs me aanstaat)
- Het stuff kan opgehaald worden in Ieper, of eventueel in Aalst (maar dan enkel op bepaalde dagen)
- Ik wil eventueel ook ruilen. Ik verzamel hoofdzakelijk NES en SNES stuff. Check mijn sig voor een lijst van wat ik heb, hetgeen er niet tss staat zal mij normaal wel interesseren.


Gentlemen, Start your bidding!!!

red Bulleke

Legacy Member
Super high impact (md)
Mickey's speedway usa (n64)

Bodje van 8 excl. oftewel 10 inc.

Firedwarf

Legacy Member
- SKATE OR DIE (boxed + manual)
- BAD DUDES vs DRAGON NINJA
- KICKLE CUBICLE
- BLASTER MASTER
- SHADOW WARRIORS
- RYGAR
- MEGA MAN 2
- NES FOUR SCORE (multitap)

Ik kan ruilen eventueel voor het volgende:

[RETRO] NES Games

--------------------------------------------------------------------------------

Te Koop voor de Nes:

Enkel de Cartridges: (€ 2,5)
Captain Skyhawk*
Turtles I
Super Mario 3
Golf
Excitebike
Walt Disney - Adventures in the Magic Kingdom

Met Boekje (€ 3)
Solar Jetman ( en zwart plastic beschermdoosje)

Met doos EN boekje ( compleet in orde dus) (€ 5)
Turtles I

Heb ook nog om 1 of andere reden het boekje van Ducktales maar niet het spel dubbel, dus als je ergens het spel op de kop kan tikken krijg je van mij het boekje erbij.

Indien interesse doe ik ook een complete set weg maw Nes + 2 controllers en alle kabels.

Verder heb ik ook nog een game genie met boekjes die weg mag

Ik zet overal meeneemprijzen exclusief port bij
Behou mezelf het recht om ...

VirToX

Legacy Member
@RedBulleke: Maak er 11 incl. van en je hebt een deal.
@Eikelpower: Rygar is cart only, tenzij anders vermeld tss haakjes.
@Firedwarf: Ik stuur je zo meteen een PM met wat me interesseert

Oh_Yeah

Legacy Member
Snes: wrestlemania + last action hero, 6€ incl.?

Grtz

VirToX

Legacy Member
@ Oh Yeah: Dat is me toch te weinig, dan hou ik nog een kleine 4€ over

grasvlieg

Legacy Member
40€ voor gans het snes-pakket, morgen wil ik er om komen.
(Kben van Passendale)
mvg, David

yellowtigra

Legacy Member
Megadrive
- LHX ATTACK CHOPPER (Boxed+manual)
- FERRARI GRAND PRIX CHALLENGE (Boxed+manual)
- SUPER HIGH IMPACT (Boxed+manu
- STRIDER (Boxed)

20€ incl

VirToX

Legacy Member
Ondertussen al wat verkocht. Hetgeen nog overblijft:

MEGADRIVE:
------------

- F22 INTERCEPTOR (Boxed+manual)
- GAME GENIE + Dik code boek + 3 kleinere updates + Desert Strike NTSC (Met de Gamegenie kan je zowel Cheaten als NTSC/JAP games spelen)
- QUICKSHOT PHYTON 3 JOYSTICK (Boxed en bijna nooit gebruikt, plastic folie is er deels nog rond. Ik denk niet dat er een handleiding bij zat)

MASTER SYSTEM:
-----------------

- 1 CONSOLE met alle kabels bij + 1 controller (4punts toets is eruit, maar de controller werkt nog) +1 Gun
- BART VS THE SPACE MUTANTS (boxed)

N64:
----

- DAIKATANA (Boxed)
- MICKEY's SPEEDWAY (boxed + manual)

DREAMCAST:
-------------

- VIRTUA ATHLETE 2K (boxed+manual)

NES:
----

- SKATE OR DIE (boxed + manual)
- TURTLES
- SMB/DUCK HUNT
- BAD DUDES vs DRAGON NINJA
- KICKLE CUBICLE
- BLASTER MASTER
- SHADOW WARRIORS
- RYGAR
- MEGA MAN 2
- CAPTAIN SKYHAWK (boxed NTSC)
- NES FOUR SCORE (multitap)
- NASA console (een soort nes kloon) + 2 controllers (speelt zowel NTSC als PAL games)

SNES:
------

- STARWING (boxed + manual, DUISTE versie)
- STARWING (boxed, DUITSE versie)
- STARWING (ENGELSE versie)
- SIM CITY (NTSC)
- SUPER MARIO ALL STARS


ALLES MOET WEG !!!!!!!!

Ingis

Legacy Member
hey,

hoeveel incl voor

- MICKEY's SPEEDWAY (boxed + manual)
- STARWING (ENGELSE versie)
- SIM CITY (NTSC)


mvg ingis

VirToX

Legacy Member
Voor 10€ Exclusief is het ok voor mij, Mickey's speedway is in zeer goede staat btw

VirToX

Legacy Member
Als ik het stevig verpak, dwz in een kartonnen doosje zodat er "normaal" niets aan kan komen gaat de dikte meer zijn dan 3 cm. Dus gaat de verzending 4.30€ zijn. Anders kan ik ze in een enveloppe versturen, dan is het minder. Maar ik vind het persoonlijk niet aan te raden. Een N64 doosje is zowiezo al 3 cm, dus veel bubblewrap of dergelijk beschermend materiaal kan ik er niet rond doen. Het hangt af wat je wil. Daarmee dat ik erbij zeg dat Mickey's speedway (doosje en boekje) nog in zeer goede staat is....

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan