@ Zinzin : mja daar heb je gelijk in. Had zover nog niet gedacht. 15euro exl. verzending voor 2 controllers en Mario 64 ? PM me voor afhandeling

dan sluit ik af !
______
N 64 nog te koop. 10euro excl. en hij mag buiten ... Wel ZONDER controllers, kabels en achterste pack voor aansluiting kabels