Archief - [RETRO] Meerdere nintendo retro consoles + spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rocknsad

Legacy Member
--------------------------------------------------------------------------------

Nintendo:
NES + 2 controllers , alle kabels + 11 spellen perfecte staat + lightgun
SNES + 2 controllers , alle kabels + 4 spellen
Nintendo 64 + 1 controller + 14 spellen
Gameboy color ( paars ) + 10 spellen
Gamecube + 1 controller , geen games
NES games :

The simpsons bart vs space mutants
Mario bros /duck hunt
Days of thunder
Gremlins 2
Super mario 3 + doosje

SNES :
Super mario world
Kiby's funpark
Street fighter II turbo + boekje
NBA live 95

N64:
Harvest body Doosje + Boekje
The new tetris
Super smash bros
Pokemon snap
Killler instinct gold
F1 world grand prix
Super mario 64
Mario party
Bomberman 64
Wayne gretzky's 98 3D hockey
Fifa 98
Mission impossible
Rugrats

Gameboy:
Donkey kong land
Super mario land 2 six golden coins
Kirby's dream land 2
WWF Super stars
Rugrats film
Dr Mario X
Warioland II
Game & watch gallery

Gameboy color:
Wario land III
Tony hawk skateboarding


Wegens toenemende mogelijkheden om deze spellen te simuleren ( Wii )

Richtprijzen zijn alles inclusief ( dus console + kabels , controllers en spellen ) ( rekening houden dat ik de meeste spellen op ebay heb gekocht voor gemiddeld 7,5 € exclusief verzending )

NES : 25 €
SNES : 25 €
N64 : 45 €
GC: 35 €
Gemeboy color pakket: 30 €

Alles samen : 150 €

Eventueel wel te ruil tegen andere gaming dingen ( NDS , NWII , PS2 , PSP , XBOX(console) of XBOX360( console en evt opleg ofzo ) of wie weet wat gitaargerei...

Volt

Legacy Member
Inderdaad, heb interesse in die NES, maar zou moeten weten welke games erbij zitten en of ze nog doosjes en boekjes hebben.
Ook zou het handig zijn te weten of de console nog boxed is, of de controllers en zo nog perfect werken etc..

EDIT: ook handig zou het zijn om te weten vanwaar je bent

-Stijn

Rocknsad

Legacy Member
quasie niets is boxed. Alles echter wel in perfecte staat ...
Ben van Liedekerke/Aalst

NES games :

The simpsons bart vs space mutants
Mario bros /duck hunt
Days of thunder
Gremlins 2
Super maria bros 2 + boekje
Adventure island II + boekje
Double dragon III + boekje
Bionic commando + boekje
Teenage mutant hero turtels
Ice Hockey
Super mario 3 + doosje

SNES :
Super mario world
Kiby's funpark
Street fighter II turbo + boekje
NBA live 95

N64:
Harvest body Doosje + Boekje
The new tetris
Super smash bros
Pokemon snap
Killler instinct gold
F1 world grand prix
Super mario 64
Mario party
Bomberman 64
Wayne gretzky's 98 3D hockey
Fifa 98
Mission impossible
Rugrats

Gameboy:
Donkey kong land
Super mario land 2 six golden coins
Kirby's dream land 2
WWF Super stars
Rugrats film
Dr Mario X
Warioland II
Game & watch gallery

Gameboy color:
Wario land III
Tony hawk skateboarding


Ruil voor xbox natuurlijk met kleine opleg...

drefo

Legacy Member
Interesse in:
Super maria bros 2 + boekje
Adventure island II + boekje
Double dragon III + boekje
Bionic commando + boekje
Teenage mutant hero turtels
Ice Hockey

Prijs ?
Misschien kunnen we afspreken in Aalst ?

W!mpix

Legacy Member
Pokemon snap
Super mario 64
Mario party
Bomberman 64

prijsje inc verzending?

Rocknsad

Legacy Member
T'is te zeggen dat ik alles graag tesamen verkocht kreeg.

Bied maar als je wil... meeneemprijs voor de gameboy is 30€

drefo

Legacy Member
drefo zei:
Interesse in:
Super maria bros 2 + boekje
Adventure island II + boekje
Double dragon III + boekje
Bionic commando + boekje
Teenage mutant hero turtels
Ice Hockey

Prijs ?
Misschien kunnen we afspreken in Aalst ?

Wat zou je graag voor deze spellen willen ?
20 exl ?

Rocknsad

Legacy Member
Da's allemaal vrij weinig. De meeste spellen hebben mij 7,5 € excl per stuk gekost ofzo op ebay. Als die niet evenveel opbrengen koop ik met mijn geld van vakantiejob deze zomer wel xbox en ps3

drefo

Legacy Member
Kun je dan zeggen hoeveel je wilt voor de nes-spellen die ik wil kopen ?

drefo

Legacy Member
Waar spreken we dan af ?
Mijn moeder werkt in het OLV,anders voort afspreken via msn ;).
Zal je emailadres pmen.

Rocknsad

Legacy Member
Wacht even het word hier vrij druk :s

Drefo : 26,5 afgehaald oké
Wimp!x : 20 € incl , het zijn allemaal topspellen en origineel van nintendo...
bizi: 25 excl voor de gameboy is deal...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan