potloodslijper
Legacy Member
Ik doe een deel van mijn Atari collectie weg. (dubbel).
http://www.2dehands.be/atari-retro-consoles-collectie-20579215.html?per=100
Dit post ik voor een vriend, dus stuur geen pm's, maar reageer op de advertentie op 2dehands.be.
http://www.2dehands.be/atari-retro-consoles-collectie-20579215.html?per=100
Dit post ik voor een vriend, dus stuur geen pm's, maar reageer op de advertentie op 2dehands.be.
) hier dan op 't zelfde moment z'n collectie ook aanbied hé...