Archief - [PSX] [TK/TR] lotje psx games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

divinity---

Legacy Member
- dino crisis 2
- tomb raider
- grandia
- true pinball
- galerians
- toca touring car world
- inspector gadget gadget's crazy maze
- digimon world
- metal gear solid
- ct special forces
- tomb raider 3
- necronomicon the dawning of darkness
- oddworld : l'ecode d'abe
- driver
- ronin blade
- tomorrow never dies
- duke numen
- ridge racer type 4
- v-rally
- formel 1
- driver 2
- bust-a-groove
- delta force urban warfare
- formula 1 97
- spec ops : airborne commando
- moto racer
- constructor
- road rash jailbreak
- c- 12 final resistance
- resident evil 2
- grand theft auto london
- rainbow six
- alone in the dark the new nightmare
- syphon filter 2
- fear effect 2 : retro helix

Goofus

Legacy Member
- oddworld : l'ecode d'abe

Is dit volledig in het Frans of is het spel ook met Engelstalige voiceovers? Onder voorbehoud van het antwoord op vorige vraag en indien het spel (doosje, boekje, cd) in perfecte staat is, bied ik 5 euro incl.

Mr Red

Legacy Member
- dino crisis 2
- tomb raider (indien deel 1)
- syphon filter 2

17incl indien allen in goede staat en geen platinum.

rubenceuppens

Legacy Member
Off topic: waarom vraagt iedereen eigenlijk naar geen-platinum spellen ? zijn die minder goed ofzo dan... ?

jeltex

Legacy Member
rubenceuppens zei:
Off topic: waarom vraagt iedereen eigenlijk naar geen-platinum spellen ? zijn die minder goed ofzo dan... ?

Goeie vraag. Neen, ik weet ook niet waarom iedereen platinum-spellen angstvallig probeert te mijden. Mij maakt dat persoonlijk geen ruk uit :)

Yurf

Legacy Member
rubenceuppens zei:
Off topic: waarom vraagt iedereen eigenlijk naar geen-platinum spellen ? zijn die minder goed ofzo dan... ?

De meeste verzamelaars van retrogames (dus waaronder PSX-games) hebben een bloedhekel aan Platinum-games omdat die meestal lelijke covers hebben en omdat de CD's ook zo in het zilver zijn (en dus meestal niet de originele print hebben). Hierdoor zijn Platinum-games ook minder waard.;) Althans zo denk ik erover... :P

vidiot

Legacy Member
Feit is wel dat sommige games die Platinum geworden zijn (doordat er zeel veel van verkocht zijn) extra levels, bonussen etc meekrijgen op de Platinum editie, dus in die zin kunnen die meer waard zijn. :)

jeltex

Legacy Member
Yurf zei:
De meeste verzamelaars van retrogames (dus waaronder PSX-games) hebben een bloedhekel aan Platinum-games omdat die meestal lelijke covers hebben en omdat de CD's ook zo in het zilver zijn (en dus meestal niet de originele print hebben). Hierdoor zijn Platinum-games ook minder waard.;) Althans zo denk ik erover... :P

Wel je kan niet echt zeggen dat de cover van platinum-games lelijker is. De cover is precies hetzelfde, het enige verschil is dat bij platinum-games de naam PlayStation in het zwart staat op een grijze achtergrond en bij de originele versie staat dit in het wit op een zwarte achtergrond. 't Is dus meer een kwestie van smaak wat betreft kleuren, dus dat noem ik niet echt een argument.

Het is idd wel zo dat de platinum cd's zilver zijn en niet de originele prent hebben en dat speelt soms wel een rol voor verzamelaars, maar daar hecht ik persoonlijk geen belang aan. Uiteindelijk gaat het nog steeds om precies dezelfde game hé en das het belangrijkste.

vidiot

Legacy Member
jeltex zei:
Uiteindelijk gaat het nog steeds om precies dezelfde game hé en das het belangrijkste.

Daar gaat het net vaak niet om. Zoals ik zei worden vaak extra levels of andere bonussen toegevoegd aan een Platinum, hetgeen een Platinum meer waarde kan geven.

jeltex

Legacy Member
vidiot zei:
Daar gaat het net vaak niet om. Zoals ik zei worden vaak extra levels of andere bonussen toegevoegd aan een Platinum, hetgeen een Platinum meer waarde kan geven.

Kan zijn maar das bij 90% van de platinum games toch niet het geval denk ik. Ik heb zelf aardig wat platinum games en naar mijn weten komen die allemaal overeen met de originele games. Welke platinums met extra's heb jij dan zoal?

Mr Red

Legacy Member
Waarom ik geen platinum versies moet hebben:
Ik koop dus psx games enkel als verzameling, voor er mee te gamen heb ik geen tijd/zin.
De grijze rand/disc bij die versies vind ik lelijk en vloeken met de andere (non-platinum) games wnr ik deze bij men collectie voeg, dan zit er zo hier en daar een grijs geval tussen ... neen trekt op nx ... dus geen platinums voor mij.
Wrs een domme reden voor sommige maja da zit nu eenmaal in men koppie :)


On topic :
Leeft de verkoper nog ??
Indien zo, reageer is op men bod aub zodat ik iets meer weet ;)

jeltex

Legacy Member
Mr Red zei:
On topic :
Leeft de verkoper nog ??
Indien zo, reageer is op men bod aub zodat ik iets meer weet ;)

Yep dat vraag ik me ook af.
Nu ja het is divinity en uit vorige ervaringen met hem heb ik geleerd dat ie hoogst onvoorspelbaar kan zijn. Kan dus efkes duren voor hij weer opduikt maar als we lang genoeg aandringen zal t wel weer in orde komen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan