Archief - [PSX] rpg's tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
-Final Fantasy Anthology in goede staat

-Final Fantasy VI in goede staat

-Final Fantasy VIII platinum in goede staat

-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar

-Vandal Hearts 2 in goede staat

doe een serieus bod aub, ga ze niet laten gaan voor een paar euro
zeker de ff's niet, aangezien ze toch vrij zeldzaam zijn en in zeer goede staat

jeltex

Legacy Member
Ok dan zou het handig zijn mocht je me zeggen wat je ervoor wil?

escenceboy

Legacy Member
jeltex zei:
Ok dan zou het handig zijn mocht je me zeggen wat je ervoor wil?

zoals er staan, doe een serieus bod
de ff's zijn elk wel minstens 20-30€ waard aangezien ze in zo'n goede staat zijn

jeltex

Legacy Member
escenceboy zei:
zoals er staan, doe een serieus bod
de ff's zijn elk wel minstens 20-30€ waard aangezien ze in zo'n goede staat zijn

FF6 is wel een buitenbeentje hé. We hebben het hier over een spel dat bij de realease aan een budgetprijs verkrijgbaar was (aangezien het een remake voor de PlayStation was met precies dezelfde gameplay en enkel wat nieuwe CGI-beelden om het verhaal op te fleuren).

Als je denkt de nieuwprijs te krijgen voor een 2de-hands spel dan kan ik je enkel veel succes wensen. Ik zoek ondertussen wel een realistische verkoper :)

Evil Force

Legacy Member
Damn escenceboy
Ik denk dat je al zeer blij moogt zijn als ge der iets van 10euro/stuk voor krijgt ze
tzijn tenslotte nog altijd psx games he
(en dat er enkele zeldzame tussenzitten, ok, maar kheb ze hier ook thuis liggen ze:))

hypocrisy08

Legacy Member
ik wacht nog altijd e:p
ontopic: ff's zijn inderdaad zeker rond de 20€/stuk waard, op ebay in elk geval toch

Mao Tse Tung

Legacy Member
FF7 & 9 ga je idd niet rap vinden onder de 20 euro. FF8 heb ik hier al verschillende keren voor +/- 15 euro de deur zien uitgaan en FF6 zelfs voor nog iets minder, omwille van de reden die jeltex aanhaalt. De game is idd aan een budgetprijs gereleased dus kun je niet verwachten dat je er een astronomisch bedrag voor zal krijgen.

Anywayz, bodje van 30 euro inclusief op Final Fantasy 6 en Vagrant Story.

escenceboy

Legacy Member
hypocrisy08 zei:
ik wacht nog altijd e:p
ontopic: ff's zijn inderdaad zeker rond de 20€/stuk waard, op ebay in elk geval toch

is zonet overgeschreven ;)

thx for backup ook :)

@ evil force: 10 €/stuk is bs

@ mao: 35€ excl is een deal

Mao Tse Tung

Legacy Member
Hmm 30 was echt wel zo'n beetje het maximum dat ik wou geven ... Laten we het op een akkoordje gooien voor 33 inclusief?

escenceboy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Hmm 30 was echt wel zo'n beetje het maximum dat ik wou geven ... Laten we het op een akkoordje gooien voor 33 inclusief?

sry 35 excl

Mao Tse Tung

Legacy Member
Hmm als we allebei een kleine toegeving doen is de deal rond, spijtig dat die 2 luttele eurootjes dan blijkbaar zo belangrijk voor je zijn ...

astragtuner

Legacy Member
@escenceboy: niet toegeven; je hebt paar mooie titels liggen, verkoop ze maar voor de juiste prijs ;)

escenceboy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Hmm als we allebei een kleine toegeving doen is de deal rond, spijtig dat die 2 luttele eurootjes dan blijkbaar zo belangrijk voor je zijn ...

33 inclu of 35 excl is een groot verschil

en @ astra: I know :)

Mao Tse Tung

Legacy Member
astragtuner zei:
@escenceboy: niet toegeven; je hebt paar mooie titels liggen, verkoop ze maar voor de juiste prijs ;)

Do mind your own business please, my dear boy ;)


Kijk ja ik ben echt niet van plan hoger te gaan dan 33 dus kan ik je enkel nog veel succes wensen met de verkoop :)

escenceboy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Do mind your own business please, my dear boy ;)


Kijk ja ik ben echt niet van plan hoger te gaan dan 33 dus kan ik je enkel nog veel succes wensen met de verkoop :)

ok thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan