Archief - [PSX] - [PS2] Exclusives + diversen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zotten

Legacy Member
Bhoda zei:
Logitech GT Driving Force zonder Gran Turisimo.
Is er mogelijkheid om af te spreken in Leuven of ergens in Limburg? Dan een bod van 30 euro. Zoniet graag jouw prijs inclusief kilopost.

In Leuven wil ik wel stoppen; Limburg is al iets moeilijker.

Zotten

Legacy Member
Even samenvatten :

+ essenceboy : FFX Ltd €20

+ hey69 : Ridge Racer €5

+ ingis : Ghost in the Shell €5

+ Vidiot : Galaxian 3 €8 (incl)

+ Bhoda : GT Driving Force €30

+ BiZi : de rest (exclusief stuurwiel) ?

Bhoda

Legacy Member
Zotten zei:
In Leuven wil ik wel stoppen; Limburg is al iets moeilijker.

Geen probleem, enkel deze week is misschien moeilijk, ik ben juist vader geworden van een gezonde dochter, maar ik wil je best een gedeelte van het geld al doorstorten als teken van goede wil. Het is toch het stuur dat 360° kan draaien? PM me maar voor af te spreken.

BiZi

Legacy Member
Zotten zei:
Even samenvatten :

+ essenceboy : FFX Ltd €20

+ hey69 : Ridge Racer €5

+ ingis : Ghost in the Shell €5

+ Vidiot : Galaxian 3 €8 (incl)

+ Bhoda : GT Driving Force €30

+ BiZi : de rest (exclusief stuurwiel) ?

Mja nee ik wil alles van de thread, exclusief beide stuurwielen. Dus ook de FFX ltd & de ridge racer etc.

mvg

Zotten

Legacy Member
BiZi zei:
Mja nee ik wil alles van de thread, exclusief beide stuurwielen. Dus ook de FFX ltd & de ridge racer etc.

mvg

Ik heb 2 FFX Ltd, dus nog minstens 1 over.

Zotten

Legacy Member
Bhoda zei:
Geen probleem, enkel deze week is misschien moeilijk, ik ben juist vader geworden van een gezonde dochter, maar ik wil je best een gedeelte van het geld al doorstorten als teken van goede wil. Het is toch het stuur dat 360° kan draaien? PM me maar voor af te spreken.

Voor alle duidelijkheid, dit is geen GT Force PRO stuurwiel.

Draaicirkel is 270°.

Duc1n0

Legacy Member
PSX Ridge Racer - Nieuw, sealed, allereerste JAP versie (SLPS 00001).




6.50

Bhoda

Legacy Member
Zotten zei:
Voor alle duidelijkheid, dit is geen GT Force PRO stuurwiel.

Draaicirkel is 270°.

OK, sorry, had het fout gezien. Ik heb interesse in de pro versie. Sorry, dan trek ik me terug uit deze bieding. Mijn excuses nogmaals en veel geluk met de verkoop.

hey69

Legacy Member
PSX Ridge Racer - Nieuw, sealed, allereerste JAP versie (SLPS 00001).

7.5

Zotten

Legacy Member
Op die manier gaat dit echt wel niet vooruit gaan.

Ik ga dan ook voorrang beginnen verlenen aan mensen die meerdere of alle zaken in 1 keer willen kopen, zoals bijvoorbeeld BiZi.

BiZi

Legacy Member
Zotten zei:
Op die manier gaat dit echt wel niet vooruit gaan.

Ik ga dan ook voorrang beginnen verlenen aan mensen die meerdere of alle zaken in 1 keer willen kopen, zoals bijvoorbeeld BiZi.

Wat moet ik dan bieden om ineen maal alles te kopen :)? (zonder de sturen, want daar heb ik echt geen plaats voor)

mvg

vidiot

Legacy Member
+ essenceboy : FFX Ltd €20
+ Alcoholic Punk : 25€ incl voor ffx ltd. (voor die 2e)
+ hey69 : Ridge Racer €5
+ ingis : Ghost in the Shell €5
+ Vidiot : Galaxian 3 €8 (incl)
+ hey69 : PSX Ridge Racer 7.5

toch simpel ;)

BiZi

Legacy Member
Ik verhoog nogmaals mijn bod naar 145 voor alles (dus ook 2* de FFX ltd), zonder de stuurwielen ; wat mij in totaal slechts een 'korting' van 10 euro geeft op heel het pakket (lijkt me toch meer dan redelijk?) . Hoewel eigenlijk nog minder, aangezien bijna al de boden van de anderen inclusief verzending zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan