Sorry, ben in Parijs geweest en had geen internet daar. Spel is compleet en werkte nog perfect toen ik ne PSP had.
Pyke was eerst, dus voorlopig gaat't spel naar hem. Laat het openstaan tot morgen middernacht, indien geen hoger bod dan 7 euro is't voor Pyke als em nog geinteresseerd is.