Archief - [PSP] - witte PSP value pack + daxter + ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowwhitesoils

Legacy Member
De witte value pack met alle toebehoren, boekjes, cds, demos, handleiding.
Er is nooit veel op gespeeld geweest wegens tijdsgebrek en de interesse die verloren is. Hij heeft nog garantie bij Gamemania :) en is in uitstekende staat, geen krasjes etc...

Het ging om de value pack samen gebundeld met Daxter er zit ook nog een extra memory cardje van 2 gb bij van Sony zelf de high speed.. het 32mb cardje heb ik weggesmeten. Alles is nog in nieuwstaat :)

Bieden vanaf 160€

sheep commando

Legacy Member
Kan je misschien een foto nemen? Heb wel interesse.
En van waar ben je?

snowwhitesoils

Legacy Member
CDS met isos kan ik ook wel meeleveren indien gewenst en firmware was ik vergeten inderdaad SE 2.71 ;) Ik zelf ben van limburg, foto's zal ik dit weekend posten.

de hamster

Legacy Member
hoeveel garantie zit er nog op?
alvast een bod van 160 euro onder voorbehoud

snowwhitesoils

Legacy Member
nog een half jaar --> Gamemania , sorry voor de late reacties, en de foto's volgen nog zoals beloofd :)

de hamster

Legacy Member
@ Snowwhite

ist niet eerder anderhalf jaar? normaal staat de garantie op psp vanuit de winkel op 2 jaar en daxter is pas een jaar oud.

_ns_

Legacy Member
straathond zei:
@ Snowwhite

ist niet eerder anderhalf jaar? normaal staat de garantie op psp vanuit de winkel op 2 jaar en daxter is pas een jaar oud.

1 jaar garantie heb je slechts...

de hamster

Legacy Member
Op alle electronica zoals 360, ps3 tv, staafmixer , waterkoker,DS en PSP dus ook heb je in Belgie 2 jaar garantie.......iets dat Freyake er indertijd heeft doorgedrukt nog voor ze enkel bekend werd als milf.

_ns_

Legacy Member
Probeer eens zou ik zo zeggen, maar je hebt van sony zelf slechts 1 jaar garantie..

de hamster

Legacy Member
we gaan helemaal offtopic, maar Sony heeft zich gewoon te schikken aan de belgische wetgeving. als de wetgeving zegt dat electronica enkel verkocht mag worden met 2 jaar garantie...dan moet sony zich daar naar schikken. als je een kapotte PSP hebt van 20 maanden oud gekocht in belgie, dan zijn ze verplicht die te herstellen of vervangen indien het probleem bij het toestel zelf ligt.

ivivke

Legacy Member
Hoi, staat deze nog te koop... je vermelde geen krasjes, hoezit het met luie en of dode pixels ? een vriendin van me is op zoek naar een psp voor haar zonen .... een occasie om de prijs wat te drukken... een witte zou mooi uitkomen ....

snowwhitesoils

Legacy Member
Deze heeft twee luie pixels, alleen te zien bij een volledig zwart scherm. Ook niet in het midden van het scherm maar bij de rand en bevinden zich kort bij elkaar.

greetz...

Onder voorbehoud van straathond voor 160€

Meeneemprijs 200€ Btw

snowwhitesoils

Legacy Member
als er toch iets hoger geboden word, want alles is gelijk nieuw :) en 160€ is toch nog wat aan de lage kant, ik kijk meer in de richting van 175€ grtz

Directe Meeneemprijs 200€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan