Archief - [PSP] Witte PSP Daxter Pack + 4 andere games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koone

Legacy Member
PSP White Value Pack
Daxter
Pro Evolution Soccer 6
Fifa 2007
NFS Carbon
Wipe Out Pure

FW= 2.81; en er zijn jammer genoeg wel 2 luie(witte) pixels die enkel opvallen bij een volledig donker scherm.. Ik stoor mij er niet aan maar ik weet dat sommigen hier op afknappen. :)

Koone

Legacy Member
Omhoog..

Eventueel te ruil tegen andere console of andere multimedia.. Doe maar een voorstel. :)

carperke

Legacy Member
ruilen tegen Hitachi Deskstar E7K500?
hd zit in gesloten verpakking.

Koone

Legacy Member
iPod nano is allesbehalve van dezelfde waarde als het pakket, en geen interesse in dat ander ding. :P

*badeendje*

Legacy Member
Hij is denk ongeveer 3 jaar oud ( ik zal morgen de factuur eens checken)
Is in perfecte staat, zo goed als niet op gespeeld.

Games:
halo: combat evolved
Pirates of the Caribbean
lord of the rings: the fellowship of the ring
enter the matrix
splinter cell ( de eerste verschenen)
Morrowind: the elder scrolls III
baldurs gate: dark alliance
need for speed underground 2

Alle games zijn in perfecte staat in originele verpakking + handleiding, allemaal origineel, geen budget-versie
xbox + 1 controller, in perfecte staat (handleiding + aankoopbewijs)

ik heb ook nog een dvd playkit, deze is nodig om xbox te gebruiken als dvd-speler

Koone

Legacy Member
Console is te oud + geen enkele game die me echt interesseert, dus liever niet. ;)

@Math'ke: Fifa & PES gaan niet weg als ik de PSP zelf niet verkoop, zijn de enige games die'k zelf nog speel :)

^MystiQ

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Console is te oud + geen enkele game die me echt interesseert, dus liever niet. ;)

@Math'ke: Fifa & PES gaan niet weg als ik de PSP zelf niet verkoop, zijn de enige games die'k zelf nog speel :)

Ok maar laat iets weten als de PSP weggaat zonder FIFA want dan zou ik die game wel willen opkopen, ok ? :)

hydrotherion

Legacy Member
Ik heb wel interesse in enkel de psp. Enkele vragen:

Waar zijn de luie pixels gesitueerd op het scherm? Heb je mischien een pic?

Is het scherm verder vrij van krassen en verder alles nog in goede staat?

Verstuur je ook? Ik heb graag dat alles wordt verstuurd met kilopost.

richtprijs voor de psp alleen?

elmo1

Legacy Member
zlfde vraag als hierboven ik heb ook wel interresse ervoor
bod 140 euro voor enkel de psp games en zo heb ik al

Koone

Legacy Member
Beide luie pixels zijn vrij centraal gelegen, maar zijn zoals ik al zei enkel zichtbaar op een zwart scherm, storen niet tijdens het spelen.
Voor de rest geen krassen op het scherm, ik ben zelf iemand die zijn scherm perfect in orde wil houden en ik ben daar vrij goed in geslaagd denk ik. :P

Verzending kan eventueel, kosten zijn wel voor de koper dan.

elmo1

Legacy Member
ik ga mijn bodje intrekken sorry
de mijne kan gemaakt worden mijn scherm was gebarsten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan