Archief - [PSP] Value Pack te koop.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
Ik verkoop een PSP Value Pack voor ne maat van mij.
Hij heeft het gewonnen en is dus nog maar 1 keer gebruikt om uit te testen.
Alles zit er bij (ook demo disc en kaart voor gratis Spiderman 2 UMD).
Bieden vanaf 100€.

Grtz

Samster

Legacy Member
Welke firmware is het?
Hoe groot is de geheugenkaart?

Mvg

Sam

moeder_theresa

Legacy Member
Valuepack, dus 32mb kaartje.
Firmware weet ik niet, het is een nieuwe en nog niet gebruikt.
100€ genoteerd, maar toch nog te weinig.

Greetz

David

astragtuner

Legacy Member
Wat is meeneemprijs dan...E100 was toch minimumprijs he :)

En waar af te halen?? Ik ben van Liberty city :p

moeder_theresa

Legacy Member
Ik ben van Tessenderlo (Limburg).
Ik kan evt. wel leveren.
Mijne maat heeft zonet tegen me gezegd dat de meneemprijs 150€ is.
Mindere boden worden natuurlijk ook nog genoteerd.
Bieden loopt nog tot zondagavond, tenzij er de meneemprijs geboden word.
De PSP is dus nog wel nieuw.

Grtz

Pippoken

Legacy Member
Firmware versie?? Relatief belangrijk als je een PSP verkoopt :baard:

moeder_theresa

Legacy Member
Ik zal het morgen posten.
Waar kan ik dat zien, op het opstartscherm ofzo?

Grtz

Phuture

Legacy Member
Bod van 150€!
indien er een garantiebewijs bij is?
indien de firmware downgradebaar is (< 2.71)?

Ikzelf ben ook van limburg dus kom 'em zelf halen..

Phuture

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik zal het morgen posten.
Waar kan ik dat zien, op het opstartscherm ofzo?

Grtz

1. Press the HOME button located on the bottom left of the front of your PSP.
2. Select SYSTEM SETTINGS.
3. Select SYSTEM INFORMATION.
4. You should now see a screen showing several pieces of information about your PSP including MAC Address, Nickname and System Software version (aka Firmware).

moeder_theresa

Legacy Member
Ik zal het straks eens nakijken.
Garantiebewijs is er niet bij, daar hij gewonnen is.
Ik vermoed wel dat als je de psp registreerd op www.yourpsp.com je dan wel automatisch garantie hebt van Sony, net als bv. de Xbox.

Grtz

Phuture

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik zal het straks eens nakijken.
Garantiebewijs is er niet bij, daar hij gewonnen is.
Ik vermoed wel dat als je de psp registreerd op www.yourpsp.com je dan wel automatisch garantie hebt van Sony, net als bv. de Xbox.
Grtz


Zonet even gebeld met de klantendienst van Sony, als er geen aankoopbewijs bijzit heb je geen garantie, dus ook niet als je je psp registreerd..
Waar heeft je kameraad die psp gewonnen? Is het mogelijk om daar een aankoopbewijsje te vragen?

moeder_theresa

Legacy Member
Morgenvroeg zie ik hem en dan zal ik het hem vragen.
Ik post hier morgen alle informatie die je moest hebben.

Greetz

moeder_theresa

Legacy Member
Hey,

De firmware is 2.01
Mijne maat ging kijken bij zijn thuis of hij nog papieren heeft liggen ivm de wedstrijd waar hij die psp heeft gewonnen.
Toch raar dat je geen garantie hebt op een splinternieuwe psp, ze kunnen dat toch via het serienummer zien hoe oud hij is.
Bij xbox werkt dat toch ook zo.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Niet zeveren he makker, een gloednieuwe psp voor 100€?
Ik heb trouwens al een zeer goed bod gekregen hier buiten het forum maar dat is nog niet bevestigd.

DwarFStrider

Legacy Member
"niet zeveren makker" beetje beleefder kan wel he... als ik nu een PSP koop zonder garantie en morgen is hij stuk, dan zit ik er wel mee he

wat was dat ander bod?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan