Archief - [PSP] Value pack + 2 games !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Eerst en vooral de 2 foto's :

Foto1
Foto1

* De foto's duren nogal een tijdje om te laden, kheb er op high res getrokken*

Reden van verkoop : De PSP is nog geen maand oud en het steekt mij al tegen. Ik speel der bijna niemeer op en het kon mij wel bekoren maar het is toch dat niet voor mij. Kben meer een PC man dan een console man. Hoewel de PSP een grandioos bakje is.

Wat krijg je erbij :
  • *VERKOCHT*
  • PSP
  • polsbandje
  • 32mb memstick
  • beschermhoesje
  • oplader ( staat niet op de foto maar zit er wel degelijk bij )

Games:
  • Fifa street2 *Voor slechts 10 euro inclusief verzending !!!! :D
  • FIFA2007 *VERKOCHT*

De beide games zijn misschien zijn 2 weken oud en dus ook krasvrij. Fifa 2007 heeft een online mode met heel wat spelers erop. Zoekt zelfs matchen op uw eigen niveau. Fifa street 2 heeft geen online mode maar was echt wel nice om te spelen ook. Beide spellen zijn aan mekaar gewaagd ..

Opmerkingen :

De PSP heeft geen luie, dode pixels of krassen op het scherm, het is dus nog een blinky blink scherm. De batterij gaat lang mee. De huidige firmware versie is 3.02. Garantie heb ik niet meer. Ik heb de PSP overgekocht van iemand die hem gewonnen had en nog nooit uit de doos had gehaald en ik aangezien ik hem nog geen maand gebruik is hij dus zo oud nog niet.


Prijzen :

  • PSP -> Doe een goed bod. ( meeneemprijs is hoe dan ook 180 euro )
  • FIFA2007 -> Min 30 euro ( kost 55 in de winkel )
  • FIFA STREET2 -> 10 euro

Verzending is mogelijk met een postpac

Vragen ? Shoot !

Ik woon in oudenaarde. Dat is nabij gent gelegen.

^MystiQ

Legacy Member
PCder zei:
€ 140 voor de PSP

Da staat genoteerd !

Kga kijken of er nog iemand hoger bied maar anders gaat hij de deur uit voor u .. 140 exclusief verzending dan wel .

^MystiQ

Legacy Member
Ok, staat voorlopig wel genoteerd.

Edit citje, vanavond sluit ik hoogst wss af.

^MystiQ

Legacy Member
Citje heeft zijn bod ingetrokken en dus gaat de PSP voorlopig naar PCder ..

Komaan mensjes, tis een koopje en verzekerd van volledig werkend scherm.

maxwise

Legacy Member
190 verzending inc (naar brugge) voor de psp + fifa 07?

maxwise

Legacy Member
Math'ke zei:
Maakt er 200 van en we hebben nen deal !

200 it is :) :niceone:
tis wel de eerste keer dak hier iets koop, veronderstel dat je je gegevens (ivm bank e.d.) in een pm zet?

^MystiQ

Legacy Member
maxwise zei:
200 it is :) :niceone:
tis wel de eerste keer dak hier iets koop, veronderstel dat je je gegevens (ivm bank e.d.) in een pm zet?

Yip, je krijgt alle gegevens van mij.

Naam, adres, telefoonummer, alles alles.

Dus Pm soon sent ! :)

PM is dus verzonden é :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan