^MystiQ
Legacy Member
Eerst en vooral de 2 foto's :
Foto1
Foto1
* De foto's duren nogal een tijdje om te laden, kheb er op high res getrokken*
Reden van verkoop : De PSP is nog geen maand oud en het steekt mij al tegen. Ik speel der bijna niemeer op en het kon mij wel bekoren maar het is toch dat niet voor mij. Kben meer een PC man dan een console man. Hoewel de PSP een grandioos bakje is.
Wat krijg je erbij :
Games:
De beide games zijn misschien zijn 2 weken oud en dus ook krasvrij. Fifa 2007 heeft een online mode met heel wat spelers erop. Zoekt zelfs matchen op uw eigen niveau. Fifa street 2 heeft geen online mode maar was echt wel nice om te spelen ook. Beide spellen zijn aan mekaar gewaagd ..
Opmerkingen :
De PSP heeft geen luie, dode pixels of krassen op het scherm, het is dus nog een blinky blink scherm. De batterij gaat lang mee. De huidige firmware versie is 3.02. Garantie heb ik niet meer. Ik heb de PSP overgekocht van iemand die hem gewonnen had en nog nooit uit de doos had gehaald en ik aangezien ik hem nog geen maand gebruik is hij dus zo oud nog niet.
Prijzen :
Verzending is mogelijk met een postpac
Vragen ? Shoot !
Ik woon in oudenaarde. Dat is nabij gent gelegen.
Foto1
Foto1
* De foto's duren nogal een tijdje om te laden, kheb er op high res getrokken*
Reden van verkoop : De PSP is nog geen maand oud en het steekt mij al tegen. Ik speel der bijna niemeer op en het kon mij wel bekoren maar het is toch dat niet voor mij. Kben meer een PC man dan een console man. Hoewel de PSP een grandioos bakje is.
Wat krijg je erbij :
- *VERKOCHT*
- PSP
- polsbandje
- 32mb memstick
- beschermhoesje
- oplader ( staat niet op de foto maar zit er wel degelijk bij )
Games:
- Fifa street2 *Voor slechts 10 euro inclusief verzending !!!!

- FIFA2007 *VERKOCHT*
De beide games zijn misschien zijn 2 weken oud en dus ook krasvrij. Fifa 2007 heeft een online mode met heel wat spelers erop. Zoekt zelfs matchen op uw eigen niveau. Fifa street 2 heeft geen online mode maar was echt wel nice om te spelen ook. Beide spellen zijn aan mekaar gewaagd ..
Opmerkingen :
De PSP heeft geen luie, dode pixels of krassen op het scherm, het is dus nog een blinky blink scherm. De batterij gaat lang mee. De huidige firmware versie is 3.02. Garantie heb ik niet meer. Ik heb de PSP overgekocht van iemand die hem gewonnen had en nog nooit uit de doos had gehaald en ik aangezien ik hem nog geen maand gebruik is hij dus zo oud nog niet.
Prijzen :
- PSP -> Doe een goed bod. ( meeneemprijs is hoe dan ook 180 euro )
- FIFA2007 -> Min 30 euro ( kost 55 in de winkel )
- FIFA STREET2 -> 10 euro
Verzending is mogelijk met een postpac
Vragen ? Shoot !
Ik woon in oudenaarde. Dat is nabij gent gelegen.
